Μια Ferrari με κινητήρα Honda παίρνει μπροστά για πρώτη φορά (Video)

Ferrari 308 GTBi Honda engine

Αυτό δεν θα αρέσει στους τιφόζι: μια πάρέα μηχανικών μετέτρεψε μια κλασική Ferrari 308 GTBi σε αγωνιστική και αντικατέστησε τον εργοστασιακό της V8 με έναν Turbo κινητήρα της Honda.

Ο λόγος που έκαναν κάτι τέτοιο είναι προφανής: ο ιταλικός V8 2.9 λίτρων δεν είχε αρκετή δύναμη. Δηλαδή είχε, αλλά για τα δεδομένα της δεκαετίας του 1980: 202 ίππους. Όπως μας εξηγεί στο παρακάτω video ο αφηγητής Mike, για τα σημερινά δεδομένα ο κινητήρας της 308 GTBi είναι «αδύναμος, υπέρβαρος και πολύ ακριβός».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πόσω μάλλον αν σκεφτεί κανείς ότι η κλάσσική και πανέμορφη αυτή 308 GTBi θα χρησιμοποιηθεί για αγώνες time attack, στους οποίους οι αγωνιζόμενοι βγαίνουν μόνοι τους στην πίστα με σκοπό να πετύχουν τον ταχύτερο γύρο.

Στο video, ο Mike και η παρέα του δείχνουν τη στιγμή της πρώτης πυροδότησης της κατακίτρινης 308 GTBi με το νέο της, ιαπωνικό υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ Honda K24. Ο ήχος είναι τραχύς και διακεκομμένος, και σε αυτό συμβάλλει και η απενεργοποίηση του εργοστασιακού συστήματος Vtec της Honda για τον έλεγχο της λειτουργίας των βαλβίδων.

Αντιθέτως, ο κινητήρας ελέγχεται τώρα από μια νέα κεντρική ηλεκτρονική μονάδα, η οποία επιτρέπει αλλαγές στις ρυθμίσεις της μέσω υπολογιστή - όπως κάνει ο έτερος μηχανικός που εμφανίζεται στο video και μέσω του laptop του ρεγουλάρει τις στροφές και ελέγχει το μίγμα που φτάνει στους κυλίνδρους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεδομένου ότι ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί η μετατροπή του συστήματος ψύξης, ο κινητήρας της Honda στην ουρά της 308 GTBi δεν μπορεί να μείνει αναμμένος για πολλή ώρα. Οπότε ο Mike και οι υπόλοιποι μηχανικοί έχουν πολλή δουλειά ακόμη μπροστά τους: να βάλουν σύστημα ψύξης, να τοποθετήσουν τους δύο άξονες και τους τροχούς, και να κρύψουν τις καλωδιώσεις στο εσωτερικό.

Αν σας αρέσουν τα μηχανικά θέματα, στο παρακάτω video μπορείτε να δείτε όλη την προετοιμασία του κινητήρα. Εναλλακτικά, μπορείτε πηγαίνοντας απευθείας στο λεπτό 10:00 να ακούσετε τον κινητήρα της Honda να παίρνει για πρώτη φορά μπροστά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ