Από τη Λεωφόρο Κηφισίας θα περάσει το Μετρό -Αυτοί είναι οι σταθμοί της νέας γραμμής

Μετρό

Μια μεγάλη αδικία θα αποκατασταθεί μέσα στην επόμενη δεκαετία, όταν κατά μήκος του κεντρικού οδικού άξονα θα δημιουργηθούν σταθμοί του Μετρό.

Αμέσως μετά τα εγκαίνια των τριών νέων σταθμών που έφεραν το Μετρό στην «καρδιά» του Πειραιά, το ενδιαφέρον στράφηκε στα επόμενα μεγάλα έργα που θα επεκτείνουν τις ράγες του υπόγειου σιδηρόδρομου της Αθήνας σε ακόμα περισσότερες περιοχές.

Σειρά έχει πάρει η επέκταση της Γραμμής 2 (κόκκινης) προς Ίλιον, για την οποία κατέθεσαν συμμετοχή οι εταιρείες ΤΕΡΝΑ, AKTΩΡ, ΑΒΑΞ και ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ενώ με την υπογραφή της σύμβασης θα χρειαστούν 57 μήνες για την ολοκλήρωσή της.

Παράλληλα, μετράει αντίστροφα ο χρόνος για να γίνει το πρώτο αποφασιστικό βήμα για την κατασκευή της Γραμμής 4, που με προϋπολογισμό 1,6 δισ. ευρώ συνιστά το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της χώρας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μετροπόντικας

Ειδικότερα, μέσα στις επόμενες ημέρες θα… πιάσει δουλειά ο πρώτος μετροπόντικας που σε μεταγενέστερο χρόνο θα συναντηθεί στον Ευαγγελισμό με το δεύτερο μηχάνημα TBM (σ.σ. δεν έχει ακόμα παραδοθεί). Σε πρώτη φάση θα κατασκευαστεί το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή, με μήκος 12,8 χλμ. και 15 υπόγειους σταθμούς. Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης ανέρχεται σε 96 μήνες.

Η Γραμμή 4, ωστόσο, δεν θα περιοριστεί στο ανωτέρω τμήμα, μιας και θα ακολουθήσουν και νέες επεκτάσεις με αμέσως επόμενη το Τμήμα ‘Β «Γουδή-Μαρούσι» που θα αποκαταστήσει μια μεγάλη αδικία, αυτή της απομόνωσης της Λεωφ. Κηφισίας από τα μέσα σταθερής τροχιάς με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους κατοίκους και τους εργαζομένους στις περιοχές πέριξ της κεντρικής οδικής αρτηρίας.

Το Γουδή-Μαρούσι θα έχει γραμμή μήκους 9,6 χλμ. και 8 σταθμούς σε Γουδή, Κατεχάκη, Φάρος, Φιλοθέη, Σίδερα, Παράδεισος, ΟΤΕ και Μαρούσι («δακτυλίδι» στην Αττική Οδό).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επέκταση αυτή θα εξυπηρετεί και τη διασύνδεση -μεταξύ άλλων- της Γραμμής 4 στο σταθμό Κατεχάκη με τη γραμμή 3, και με τη Γραμμή 1 στο σταθμό Μαρούσι.

γουδή-λυκόβρυση Μετρό

Εν συνεχεία, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει και την περαιτέρω επέκταση της γραμμής πλησίον της Εθνικής Οδού με μήκος 4,4 χλμ. και τους σταθμούς Πεύκη και Λυκόβρυση.

Υπενθυμίζεται ότι από το 2000, όταν ξεκινούσε η πρώτη φάση του Μετρό της Αθήνας, η διέλευσή του κατά μήκος της Λ. Κηφισιάς ήταν ένα από τα βασικά αιτήματα των συγκοινωνιολόγων. 

γουδή-λυκόβρυση Μετρό
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρ’ όλα αυτά, ο κεντρικός οδικός άξονας, ο οποίος συνδέει το κέντρο της Αθήνας με τον Βόρειο Τομέα, έμεινε χωρίς επαρκή συγκοινωνιακή κάλυψη, με αποτέλεσμα οι οδηγοί καθημερινά να ταλαιπωρούνται από τις ουρές χιλιομέτρων που σχηματίζονται.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ