
Η Mercedes-Benz EQS εφοδιάστηκε με μπαταρία στερεάς κατάστασης και ταξίδεψε από τη Γερμανία έως τη Δανία, καλύπτοντας απόσταση 1.205 χιλιομέτρων, με υπολειπόμενη αυτονομία 137 χλμ.
Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης εξελίσσονται συνεχώς και μια μέρα θα αποτελούν πραγματικότητα. Οι δυνατότητές τους ξεπερνούν με διαφορά, οποιεσδήποτε άλλες κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά.
Προς το παρόν, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία συνεργάζεται με την αμερικανική εταιρεία Factorial Energy (η έδρα της είναι στη Μασαχουσέτη), όπου και τις προμηθεύεται.
BUY NOW
Οι δοκιμές έχουν ήδη ξεκινήσει σε πραγματικές συνθήκες στους δημόσιους δρόμους και τα πρώτα συμπεράσματα που έχουν προκύψει είναι άκρως ενθαρρυντικά.

Το ηλεκτρικό sedan κατάφερε να ολοκληρώσει ένα ιδιαίτερα μεγάλο ταξίδι, με μία μόνο φόρτιση. Ξεκινώντας από την Στουτγάρδη, έφτασε στο Μάλμε και μάλιστα χωρίς να έχει μηδενίσει το ποσοστό της μπαταρίας.
Θεωρητικά θα μπορούσε να φτάσει συνολικά ακόμα και τα 1.342 χιλιόμετρα! Περισσότερα ακόμα και από τα πιο πολλά βενζινοκίνητα μοντέλα. Η διαδρομή έγινε εξ ολοκλήρου σε αυτοκινητόδρομους (Α7 και Ε20) και δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου στη μεταφορά κάποιο πλοίο.
Βέβαια, η Mercedes δεν έχει ανακοινώσει τη μέση ταχύτητα του αυτοκινήτου ή τη διάρκεια του ταξιδιού. Η διαδρομή υπολογίστηκε από το σύστημα πλοήγησης «Electric Intelligence», το οποίο λαμβάνει υπόψη το ανάγλυφο, την κίνηση, την εξωτερική θερμοκρασία και την κατάλληλη λειτουργία του κλιματισμού.

Αξίζει να αναφερθεί πως συγκριτικά με την μπαταρία ιόντων λιθίου υγρού ηλεκτρολύτη που εξοπλίζεται κανονικά η EQS, η μπαταρία στερεάς κατάστασης, έχει 25% υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα.
Διατηρώντας το ίδιο βάρος και διαστάσεις. Επιπλέον προσφέρει ταχύτερη φόρτιση και αυξημένη ασφάλεια. Η Mercedes πιστεύει πως η συγκεκριμένη τεχνολογία θα βρίσκεται στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, έως το τέλος της δεκαετίας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ