Με turbo κινητήρα 1.000 κ.εκ. και τιμή έκπληξη το νέο sportscar από Suzuki και Toyota

Toyota Sport EV

Ένα fun-to-drive μικρό σπορ αυτοκίνητο, με τρικύλινδρο turbo κινητήρα 1.0 λίτρου και 120 ίππων τοποθετημένο στο κέντρο του και με τιμή-έκπληξη, εξελίσσουν οι δύο ιαπωνικές εταιρείες.

Η αναγέννηση του εμβληματικού Toyota MR2 βρίσκεται στο επίκεντρο της φημολογίας από το 2015 με το πρωτότυπο S-FR, ενώ εντάθηκε το Δεκέμβριο του 2021 όταν η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το διθέσιο ηλεκτρικό πρωτότυπο Sports EV - στο πλαίσιο της απρόσμενης παρουσίασης 16 νέων μοντέλων και concept cars για το ηλεκτρικό της μέλλον.

Ψηφιακό σχέδιο του ιαπωνικού περιοδικού «Best Car» για την ενδεχόμενη εμφάνιση του νέου, συμπαγούς και προσιτού sportscar των Toyota-Suzuki
Ψηφιακό σχέδιο του ιαπωνικού περιοδικού «Best Car» για την ενδεχόμενη εμφάνιση του νέου, συμπαγούς και προσιτού sportscar των Toyota-Suzuki
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Toyota δεν έδωσε έκτοτε καμία περαιτέρω πληροφορία για το εντυπωσιακό Sports EV, που ήταν αρκετά «εξωτικό» για τα δεδομένα της παραγωγής λόγω της εκτενούς χρήσης ανθρακονημάτων στο αμάξωμά του και των γιγάντιων του αεραγωγών μπροστά από τους μικρούς προβόλους.

Όμως στην Ιαπωνία συνέχιζαν τα δημοσιεύματα ότι θα βασίσει σε αυτό το νέο MR2, εξελίσσοντάς το σε συνεργασία με τη Suzuki και με τη Daihatsu. Και τώρα ένα φρέσκο δημοσιεύμα δίνει περαιτέρω πληροφορίες: ότι θα είναι ένα ιδιαίτερα προσιτό σπορ αυτοκίνητο, με κινητήρα τριών κυλίδρων 1.0 λίτρων τοποθετημένο στο κέντρο του, που θα αποδίδει 120 ίππους και 200 Nm ροπής.

Toyota Sports EV
Το πρωτότυπο Sports EV που παρουσίασε η Toyota το Δεκέμβριο του 2021

Το δημοσίευμα του ιαπωνικού «Best Car» συμπληρώνει ότι ο κινητήρας εξελίσσεται από τη Suzuki και θα συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σήστημα (mild-hybrid), καθώς και ότι το σπορ αυτοκίνητο των Toyota-Suzuki-Daihatsu θα έχει βάρος που δεν θα ξεπερνά τα 1.000 κιλά - αντίστοιχο του βασικού Mazda MX-5 με τον κινητήρα 1.5 λίτρου και 129 ίππων. Μάλιστα, όπως γράφεται, το μήκος του θα είναι μεγαλύτερο του ΜΧ-5, φτάνοντας τα 4,2 μέτρα με μεταξόνιο 2,55 μέτρων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πληροφορίες αναφέρουν, επίσης, ότι η εμπρός ανάρτηση του sportscar θα μεταφερθεί αυτούσια από την τρέχουσα γενιά του Yaris, ότι θα είναι αυστηρά διθέσιο και ότι θα αντλεί κάποια σχεδιαστικά στοιχεία από το μικρό roadster Daihatsu Copen. Αν και οι ψηφιακές εικόνες που επεξεργάστηκε το «Best Car» δείχνουν αρκετά πιο σύγχρονο σχεδιασμό.

Τέλος, το πιο εντυπωσιακό από όλα ίσως για αυτό το συμπαγές σπορ αυτοκίνητο είναι η τιμή του: σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, θα ξεκινά από τα περίπου 16.000 ευρώ και αναλόγως των εκδόσεών του θα φτάνει μέχρι και τις 21.000 ευρώ - πάντοτε στην αγορά της Ιαπωνίας. Βεβαίως, αυτό είναι κάτι που απομένει να αποδειχθεί, καθώς και η τιμή του στην Ευρώπη, αν και όποτε έρθει και στα μέρη μας.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ