Είναι αυτό το νέο Toyota MR2;

Toyota MR2

Παρότι οι μέχρι στιγμής πληροφορίες ανέφεραν ότι η Toyota συνεργάζεται με τη Lotus για την κατασκευή του διαδόχου του θρυλικού MR2, κυκλοφόρησαν νέες φήμες ότι εργάζεται μαζί με τις Suzuki και Daihatsu πάνω σε ένα νέο κεντρομήχανο sport διθέσιο.

Μπορεί να είναι αυτό το νέο MR2; Μπορεί να είναι εκείνο που φημολογείται ότι η Toyota ετοιμάζει με τη Lotus; Μπορεί να είναι το εντυπωσιακό διθέσιο ηλεκτρικό roadster με την targa οροφή που παρουσίασε -ως πρωτότυπο- σήμερα στη μεγάλη αποκάλυψη των 16 ηλεκτρικών της πρωτοτύπων που θα μετασχηματιστούν στα EV αυτοκίνητά της του εγγύς μέλλοντος;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προς το παρόν οι Ιάπωνες τηρούν σιγή ιχθύος, για το MR2. Το τελευταίο δημοσιεύμα στην Ιαπωνία αναφέρει, πρώτον, ότι η Toyota όντως σχεδιάζει την αναβίωση του MR2 για το 2025, και δεύτερον ότι πιθανόν να το κάνει σε συνεργασία με τις Suzuki και Daihatsu.

Ανεπίσημο σχέδιο για ένα πιθανό πρωτότυπο του νέου Toyota MR2
Ανεπίσημο σχέδιο για ένα πιθανό πρωτότυπο του νέου Toyota MR2

Το πρώτο σκέλος του δημοσιεύματος έχει λογική, διότι η Toyota επενδύει πολύ τα τελευταία χρόνια στα οδηγοκεντρικά, σπορ αυτοκίνητα επιδόσεων και οδηγικής ψυχαγωγίας και αδρεναλίνης - όπως έχει αποδείξει με τις GR (Gazoo Racing) εκδόσεις των Yaris, GT86, Corolla. Στο πλαίσιο της ίδιας εικόνας, δίνει ιδιαίτερη προσοχή στις εργοστασιακές της ομάδες στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ράλι και Αντοχής, στα WRC και WEC αντίστοιχα.

Για το δεύτερο σκέλος του δημοσιεύματος, της συνεργασίας με τις Suzuki-Daihatsu, το δημοσίευμα δεν παρέχει απτή τεκμηρίωση για τον ισχυρισμό αυτό. Πάντως, σε μια αυτοκινητοβιομηχανία που βαδίζει όλο και περισσότερο προς τις οικονομίες κλίμακας, η Toyota και η Suzuki συνεργάζονται ήδη από το 2019 στενά για αρκετά κοινά μοντέλα, όπως τα RAV4-Across και Corolla Wagon-Swace που έχουν βρει το δρόμο τους προς την Ευρώπη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, οι δεσμοί της Toyota με τη Daihatsu πάνε πίσω στο 1967. Η Toyota αγόρασε πλειοψηφικό μερίδιο της Daihatsu στα τέλη της δεκαετίας του 1990, και το 2016 αγόρασε και τις τελευταίες μετοχής της, μεταμορφώντας την Daihatsu ολοκληρωτικά σε θυγατρική της εταιρεία.

Τέλος, το πλέον πρόσφατο αυτό ιαπωνικό δημοσίευμα για το MR2 προσθέτει ότι το διθέσιο sports coupe θα βασιστεί σε μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα. Κατά τα άλλα, τίποτα δεν έχει γίνει γνωστό από την Toyota - ούτε καν αν θα έχει θερμικούς κινητήρες, αν θα είναι υβριδικό ή αμιγώς ηλεκτρικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην τελευταία περίπτωση, δεν αποκλείεται να είναι το κίτρινο, εντυπωσιακό roadster με την targa οροφή που μόλις σήμερα αποκάλυψε. Σε αυτό το σενάριο ίσως κερδίζει έδαφος η φήμη για τη Lotus, δεδομένου ότι η τελευταία έχει περάσει πλέον στον έλεγχο της κινεζικής Geely, η οποία διαθέτει ήδη αρκετή τεχνογνωσία στην ηλεκτροκίνηση και ετοιμάζει και η ίδια ένα αντίστοιχο διθέσιο ηλεκτρικό roadster μέχρι το 2026.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ