Εργοστασιακή βελτίωση στο Toyota GR Yaris για ακόμη καλύτερη απόδοση

Toyota GR Yaris Morizo Selection

H Toyota αποφάσισε να προσφέρει εργοστασιακά, στην Ιαπωνία τουλάχιστον, τη χαρτογράφηση ενίσχυσης του κινητήρα του μικρού της «πυραύλου», που αυξάνει τη ροπή από τα 360 στα 390 Nm έναντι 1.040 ευρώ.

Η φρενίτιδα για το Toyota GR Yaris που έχει κατακλύσει τους λάτρεις της σπορ οδήγησης σε όλο τον κόσμο δεν έχει σταματημό, και για όσους δεν είναι με τίποτα ικανοποιημένοι η Toyota προσφέρει τώρα τη δυνατότητα μιας εργοστασιακής χαρτογράφησης αύξησης της ροπής που ήδη κάνουν πολλοί αυτόνομοι οίκοι μετατροπών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα -επίσημη και νόμιμη- χαρτογράφηση περιλαμβάνεται σε μια πληθώρα από εργοστασιακές μετατροπές εξατομίκευσης που μπορεί να κάνει ο υποψήφιος αγοραστής ενός εκ των -περιορισμένων- αντιτύπων του GR Yaris, μέσω της ειδικής πλατφόρμας Kinto.

Με αυτήν, ο τρικύλινδρος κινητήρας 1.5 Turbo των 261 ίππων δέχεται επιπλέον 30 Nm ροπής, από τα 360 στα 390 Nm. Η αύξηση αυτή δεν μοιάζει να είναι και τόσο σημαντική, αλλά αποκομίζει σημαντικά οφέλη σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το peak της ροπής αποδίδεται -με αυτή τη νέα χαρτογράφηση- χαμηλότερα, στις 3.200 αντί για τις 3.600 στροφές.

Με τη νέα αυτή καμπύλη ροπής και την καλύτερη απόκριση του γκαζιού, ο οδηγός του GR Yaris μπορεί να μπει σε έναν ταχύτερο και αρμονικότερο ρυθμό σπορ οδήγησης, αξιοποιώντας καλύτερα το Turbo, σε έναν ορεινό ή χωμάτινο δρόμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προς το παρόν, η νέα αυτή χαρτογράφηση του GR Yaris είναι διαθέσιμη στην ιαπωνική αγορά, με τιμή που ξεπερνά τα 140 χιλιάδες γιέν (1.040 ευρώ), αντίστοιχη της χρέωσης των μεμονωμένων οίκων μετατροπών. Παράλληλα, η αυξημένη ροπή διατίθεται στάνταρ με τη νέα, πρόσφατη ειδική έκδοση GR Yaris Morizo ​​Selection.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ