H Toyota εξελίσσει το GR Yaris με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων

Toyota GR Yaris

Ο μικρός «φονέας γιγάντων» της Toyota μένει προς το παρόν πιστός στη σπορ οδήγηση με το μηχανικό του κιβώτιο 6 σχέσεων, αλλά σύντομα θα αποκτήσει και μια λίγο πιο πρακτική εκδοχή με αυτόματο κιβώτιο.

Οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρείας εργάζονται πυρετωδώς στην εξέλιξη της αυτόματης έκδοσης με σκοπό το μικρό hot-hatch να μην απωλέσει κανένα από τα εντυπωσιακά γονίδια του Yaris Rally1 του WRC, που με τόση επιτυχία μεταφέρει στο δημόσιο δρόμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το GR Yaris με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων αποκαλύφθηκε πριν λίγες μέρες στο Toyota Gazoo Racing Rally Challenge, που διεξήχθη στην Ιαπωνία. Σύμφωνα με το ιαπωνικό μέσο «Car Watch», πρόκειται για το αντίτυπο του αυτοκινήτου με τον αριθμό 109, και έχει μεγαλύτερους αεραγωγούς στο ρύγχος για τις αυξημένες ανάγκες ψύξης του αυτόματου κιβωτίου.

Στο τιμόνι του αυτόματου GR Yaris, στην εκδήλωση της Toyota, βρισκόταν ο αντιπρόεδρος της TMC, Shigeru Hayakawa - δίνοντας άλλη μία απόδειξη της έμφασης που δίνει η εταιρεία στην σπορ οδήγηση και στα αγωνιστικών γονιδίων αυτοκίνητα παραγωγής. Ο Hayakawa, μάλιστα, αποκάλυψε ότι έσπασε ένα από τα κιβώτια στο πλαίσιο της διαδικασίας εξέλιξης της αντοχής του αυτόματου συστήματος μετάδοσης για τις αυξημένες απαιτήσεις του GR Yaris.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρότι πρόκειται για ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο, οι λάτρεις της σπορ οδήγησης θα μπορούν και με αυτό να την απολαμβάνουν - μιας και θα επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων, φυσικά χωρίς τη χρήση συμπλέκτη, με τα paddles αλλαγής σχέσεων πίσω από το τιμόνι.

Με το αυτόματο κιβώτιο η Toyota δεν αποσκοπεί μόνο να κάνει το GR Yaris λίγο πιο άνετο στην καθημερινή του χρήση, αλλά και να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου του μικρού «πυραυλοκίνητου» σπορ αυτοκινήτου της. Απομένει, φυσικά, να κάνει και την επίσημη ανακοίνωση ότι θα το βγάλει στην παραγωγή, και βεβαίως ότι θα το διαθέτει και στην Ευρώπη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ