Το εμβληματικό βρετανικό μοντέλο, απέκτησε μία ειδική έκδοση αφιερωμένη σε μία εμβληματική προσωπικότητα του 20ου αιώνα.
Η συμβολή του στο τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου ήταν χαρακτηριστική και το ίδιο χαρακτηριστική θα είναι και η αφιερωμένη σε εκείνον, ειδική έκδοση του Land Rover Defender. Και συλλεκτική, αφού θα παραχθούν μόνο δέκα μονάδες!
Το Classic Defender V8 Churchill Edition αντλεί έμπνευση από το Defender Series I του 1954 που ανήκε στον Churchill και ήταν γνωστό με την ονομασία UKE 80. Είχε παραδοθεί στον Βρετανό στις 30 Νοεμβρίου 1954, στην εξοχική του κατοικία στο Τσάρτγουελ, ως δώρο για τα 80ά του γενέθλια. Το όχημα διέθετε αρκετές ειδικές τροποποιήσεις, όπως ειδικά διαμορφωμένο κάθισμα συνοδηγού, καθώς χρησιμοποιούνταν κυρίως από οδηγούς που μετέφεραν τον Churchill μέσα στο κτήμα, φαρδύτερο κάθισμα για τον ίδιο με αναδιπλούμενο κεντρικό υποβραχιόνιο, θερμαινόμενο δάπεδο και πρόσθετη δερμάτινη χειρολαβή. Ο αριθμός κυκλοφορίας UKE 80 ήταν καθαρά διακοσμητικό στοιχείο αυτού του ιδιαίτερα ξεχωριστού οχήματος.
BUY NOW
Το αυτοκίνητο παρέμεινε στο Τσάρτγουελ έως τον θάνατο του, τον Ιανουάριο του 1965, οπότε πέρασε στην κατοχή του γαμπρού του, Christopher Soames, Διοικητή του Τάγματος της Βρετανικής Αυτοκρατορίας και μέλους του Κοινοβουλίου. Το UKE 80 έμεινε στην οικογένεια έως το 1973. Ο σημερινός ιδιοκτήτης, ελβετικής καταγωγής, απέκτησε το όχημα το 2013 και το αποκατέστησε, πριν το μεταφέρει στο Μουσείο Κλασικών Αυτοκινήτων «Emil Frey» στο Ζάφενβιλ της Ελβετίας, όπου βρίσκεται μέχρι και σήμερα.
Αυτό λοιπόν το όχημα, αποτελεί τη βάση για τη δημιουργία του Classic Defender V8 Churchill Edition, μέσω του προγράμματος Works Bespoke. Η ιδέα ανήκει στον Emil Frey, ο οποίος, εκτός από ιδιοκτήτης του αυθεντικού Series I του Βρετανού πολιτικού, είναι και εξουσιοδοτημένος συνεργάτης Classic Service. Ειδικοί της μάρκας επισκέφθηκαν το μουσείο στην Ελβετία για να καταγράψουν κάθε λεπτομέρεια του πρωτότυπου οχήματος, διασφαλίζοντας απαράμιλλη αυθεντικότητα.
Το εξωτερικό ξεχωρίζει με την κομψή μπρονζοπράσινη βαφή, τις αντίστοιχες ατσάλινες ζάντες και τα γαλβανισμένα στοιχεία που παραπέμπουν στο αυθεντικό μοντέλο. Η πολυτέλεια συνεχίζεται και στο εσωτερικό, με εκλεπτυσμένο πράσινο δέρμα και ένα αποκλειστικό, κατά παραγγελία ρολόι. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας V8 βενζινοκινητήρας 5,0 λίτρων της Land Rover, που αποδίδει 405 ίππους και 515 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το ξεχωριστό αυτό Defender διαθέτει ανάρτηση με ελατήρια Eibach και τηλεσκοπικά αμορτισέρ, αναβαθμισμένες αντιστρεπτικές δοκούς, ανανεωμένο σύστημα πέδησης Alcon και πολλά ακόμη. Παράλληλα, προσφέρει νέο σύστημα πολυμέσων, παρόμοιο με αυτό όλων των Classic Defender V8, με σύγχρονες λειτουργίες όπως πλοήγηση, ψηφιακό ραδιόφωνο και Bluetooth, διατηρώντας ταυτόχρονα την κλασική αισθητική που ταιριάζει απόλυτα με το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα.
Το Defender V8 Churchill Edition θα διατίθεται στις εκδόσεις Station Wagon 90 (με κόστος απόκτησης στα 325.000 ευρώ), Station Wagon 110 (στα 345.000 ευρώ) ή Soft Top 90 (στα 350.000 ευρώ). Θα παραχθούν μόνο 10 μονάδες, καθεμία από τις οποίες θα κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου στο χέρι στο κέντρο αποκατάστασης της Land Rover Classic.