Το KTM X-Bow GT-XR είναι το απόλυτο παιχνίδι για την πίστα (Video)

KTM X-Bow GT-XR

Παραπέμοντας μια street-legal κατασκευή, η απόλυτη εκδοχή του KTM X-Bow ονομάζεται GT-XR και θα κατασκευαστεί σε μόλις 100 αντίτυπα - κόστους 284.900 ευρώ το καθένα.

Η αυστριακή εταιρεία μοτοσικλετών ήδη μετρά μια πολυετή διαδρομή με το τετράτροχό της παιχνίδι για την πίστα, X-Bow. Και τώρα αυτό, μετά από μήνες φημολογίας, έφτασε στην απόλυτη και κορυφαία του εκδοχή, την X-Bow GT-XR - παρεμφερή με τα αγωνιστικά GTX και GT2.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ανθρακονημάτινο μονοκόκ του βασίζεται σε ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα, με αποτέλεσμα το βάρος να μένει στα μόλις 1.130 κιλά. Φορά έναν τροποποιημένο πεντακύλινδρο κινητήρα 2.5 λίτρων της Audi, που αποδίδει 500 ίππους στις 6.350 στροφές και 581 Nm ροπής στις 5.550 σ.α.λ. μέσω κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.

Η λυσσαλέα δύναμη του κινητήρα, που εκτοξεύει το X-Bow GT-XR στα 0-100 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα και μέχρι τα 280 km/h τελικής ταχύτητας, στέλνεται στους πίσω τροχούς. Την πρόσφυση αναλαμβάνει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και η εξειδικευμένη αγωνιστικών προδιαγραφών ανάρτηση της Sachs. Φυσικά, για τέτοιες προδιαγραφές απαιτούνται και τα ανάλογα φρένα, και αυτά -προαιρετικά- μπορούν να είναι κεραμικά, με οκταπίστονες δαγκάνες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μαζί, η πρόσφυση εξασφαλίζεται και από την κορυφαία αεροδυναμική απόδοση του αυστριακού αυτοκινήτου. Η άντωση προκύπτει από τη μεγάλη πίσω πτέρυγα, τον διαχύτη στην απόληξη του δαπέδου, την εμπρός πτέρυγα-splitter, αλλά και από το ground effect που προκύπτει από το σχεδιασμό του δαπέδου.

Η ΚΤΜ, παράλληλα, θέλησε να κάνει το X-Bow GT-XR φιλικό και για την καθημερινή χρήση, μιας και πρόκειται για ένα street-legal όχημα, κι έτσι τοποθέτησε δοχείο καυσίμων 96 λίτρων για μεγάλη αυτονομία, ηλεκτρική υποβήθηση του συστήματος διεύθυνσης και τη δυνατότητα υδραυλικής αυξομείωσης του ύψους από το έδαφος κατά 9 εκατοστά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο κόκπιτ του αυστριακού αυτοκινήτου, το ανθρακονημάτινο τιμόνι είναι αφαιρούμενο, και διαθέτει πάνω του το κουμπί της μίζας. Προαιρετικά διατίθεται κάμερα οπισθοπορείας, ενώ οι ανέσεις συμπληρώνονται από το ηχοσύστημα με Bluetooth, από το σύστημα κλιματισμού και από τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ