Νέο KTM 790 Duke. Το πιο προσιτό δικύλινδρο Duke επιστρέφει

Νέο KTM 790 Duke επιστροφή στην παραγωγή 2022

Με κάθε επισημότητα η KTM ανακοίνωσε την επιστροφή στην παραγωγή για το 790 Duke, ως την πιο προσιτή μοτοσικλέτα της δικύλινδρης σειράς των γυμνών sport μοτοσικλετών της που μπορεί να αγοράσει κανείς.

Η KTM βάζει άλλη μια σημαντική προσθήκη στη γκάμα των μοτοσικλετών της στην προσπάθεια που κάνει να καλύψει κάθε ανάγκη και βαλάντιο, με την επιστροφή του 790 Duke.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η γυμνή sport μοτοσικλέτα της KTM παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2017 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι και τις αρχές του 2021, όταν και αντικαταστάθηκε από το αναβαθμισμένο 890 Duke που φέρει παράλληλα ένα μοτέρ ισχυρότερο και μεγαλύτερης χωρητικότητας.

Με πωλήσεις που έφτασαν στις 29.000 μονάδες την 4ετία που έμεινε στην παραγωγή το 790 Duke επιστρέφει στο προσκήνιο έχοντας δεχτεί όλες τις απαραίτητες αλλαγές βάσει των Euro 5 προδιαγραφών.

Ως το βασικό μοντέλο των δικύλινδρων Duke, το νέο «παλιό» μοντέλο θα έχει αλλαγές στον κινητήρα του σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση του, με την ισχύ του κινητήρα για τις ευρωπαϊκές αγορές να περιορίζεται από τους 105 στους 95 ίππους. Ένα νούμερο απαραίτητο για τους Αυστριακούς ώστε να μπορούν να προσφέρουν την μοτοσικλέτα τους και σε έκδοση κατάλληλα για αναβάτες που έχουν δίπλωμα κατηγορίας Α2.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μικρότερη ισχύς δίνει παράλληλα και την απαραίτητη «απόσταση» από τα ακριβότερα και ισχυρότερα 890 Duke, κάτι που γίνεται και με την τιμή του «790» η οποία θα ξεκινά ακόμη και από τα 8.999 ευρώ σε κάποιες από τις αγορές της Ευρώπης.

Εκτός από τον μικρότερης απόδοσης Euro 5 κινητήρα, το 790 Duke, που θα βρίσκεται κοντά μας τον ερχόμενο Ιούνιο, δεν παρουσιάζει αλλαγές στα περιφερειακά του, με την διασκέδαση που προσφέρει στον αναβάτη του να μην έχει δεχτεί άλλους συμβιβασμούς.

Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα παραμένει ως είχε και συνδυάζεται με αλουμινένιο υποπλαίσιο στο οποίο φιλοξενείται και το φιλιτροκούτι του μοτέρ. Την ανάρτηση φροντίζει η θυγατρική WP με ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ. εμπρός αμορτισέρ από τη σειρά APEX, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν ακτινικής τοποθέτησης δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και δίσκοι 300 χλστ. Να σημειωθεί ότι το βάρος της μοτοσικλέτας είναι μόνο 169 κιλά χωρίς υγρά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναφορικά με τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του αναβάτη, το πακέτο του «βασικού» δικύλινδρου Duke δεν παρουσιάζει ελλείψεις αφού στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν τα ευαίσθητα στις κλίσεις της μοτοσικλέτας Cornering ABS και Traction Control, με το πρώτο να φέρνει και λειτουργία supermoto που απενεργοποιεί το ABS στον πίσω τροχό.

Ο αναβάτης έχει επίσης στη διάθεση του τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας, ενώ λαμβάνει όλες τις πληροφορίες από μια έγχρωμη TFT οθόνη με διαγώνιο στις πέντε ίντσες.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ