KTM: Νέα χρώματα για το hardcore 890 Duke R

KTM 890 Duke R 2022

Με στόχο τη διασκέδαση του αναβάτη εκτός αλλά και εντός πίστας η KTM παρουσίασε το 890 Duke R με νέα χρώματα για το 2022, με άρωμα από MotoGP.

Με κορυφαία περιφερειακά, 121 ίππους και 99 Nm ροπής από τον εν σειρά δικύλινδρο των 889 κ.εκ. και βάρος μόλις 166 «στεγνά» κιλά, η γυμνή KTM 890 Duke R αποτελεί μια πραγματική ένεση ανδρανλίνης στην κατηγορία των «μεσαίων βαρών» που δεν κάνει συμβιβασμούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μοτοσικλέτα της αυστριακής εταιρείας που παρουσιάστηκε το 2020 και αποτελεί την κορυφαία έκδοση του 890 Duke φέρει ντύνεται για τη νέα χρονιά με το νέο ματ χρώμα «Atlantic Blue», με την έμενυση για την συγκεκριμένη απόχρωση να προέρχεται από την αγωνιστική RC16 GP, αλλά και το 1290 Super Duke R.

Και σε αυτή την έκδοση το χρώμα του πλαισίου παραμένει το σήμα κατατεθέν για τους Αυστριακούς πορτοκαλί, το οποίο κάνει την εμφάνιση του και στις αλουμινένιες ζάντες.

Αλλαγές στα κορυφαία περιφερειακά δεν υπάρχουν με το σύστημα πέδησης να αποτελείται από δίσκους 320 χιλιοστών που συνδυάζονται με μονομπλόκ δαγκάνες Brembo Stylema με τέσσερα έμβολα η καθεμιά. Εξίσου σημαντική για την ισχύ αλλά και την αίσθηση που προσφέρουν τα φρένα είναι και η παρουσία της ρυθμιζόμενης ακτινική τρόμπας MCS της ιταλικής εταιρείας που έρχεται να ολοκληρώσει το πακέτο με τον καλύτερο τρόπο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για την εμπρός ανάρτηση φροντίζει ένα πολυρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της WP από τη σειρά Apex με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ., ενώ από την ίδια σειρά προέρχεται και το αμορτισέρ, επίσης πλήρες ρυθμίσεων, με τις διαδρομές να φτάνουν στα 150 και 140 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Κορυφαία είναι και η ηλεκτρονική ομπρέλα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του αναβάτη χάρη στην τελευταίας γενιάς μονάδα ABS της Bosch αλλά και την IMU 6 αξόνων που φέρει η αυστριακή μοτοσικλέτα, η οποία προσαρμόζει μεταξύ άλλων, τη λειτουργία του ABS και του Traction Control και υπό κλίση. Να σημειωθεί επίσης ότι το ABS, στη λειτουργία Supermoto απενεργοποιείται στον πίσω τροχό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο αναβάτης έχει παράλληλα στη διάθεσή του και τρία διαφορετικά προγράμματα Rain, Street, Sport, τα οποία προσαρμόζουν την απόδοση του μοτέρ και των ηλεκτρονικών συστημάτων ανάλογα με τις απαιτήσεις του αναβάτη, ενώ προαιρετική είναι διαθέσιμο και το πρόγραμμα Track για χρήση σε πίστα.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ