Το ιταλικό supercar που τα βάζει με τις Ferrari και Maserati

Angelelli D2 Granturismo Superperformante

Η Angelelli Automobili αποκάλυψε το supercar -χρήσης αποκλειστικά στην πίστα- με την ονομασία D2 Granturismo Superperformante, απόδοσης 850 ίππων και κόστους 580 χιλιάδων ευρώ.

«Το Granturismo μας δεν θα είναι 'μόνο' ένα supercar, αλλά θα είναι ένα σύμβολο του lifestyle και της πολυτέλειας. Συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, εξαιρετική απόδοση, πολυτέλεια και ιταλική κατασκευή» αναφέρει για το δεύτερο αυτοκίνητο που δημιούργησε στη βραχεία ιστορία της η Angelelli, που βασίζεται στη Ρώμη αλλά έχει γραφεία και στο Austin, στο Τέξας των ΗΠΑ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι εύποροι ενδιαφερόμενοι για τη D2 Granturismo μπορούν να την παραγγελείλουν σε όποια από τις δύο εκδόσεις της επιθυμούν. Η πρώτη έχει κινητήρα V8 biturbo βενζίνης 5.7 λίτρων και 600 ίππων, με κίνηση στους πίσω τροχούς, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 2,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 330 km/h.

Η δεύτερη έκδοση είναι υβριδική, με το ίδιο θερμικό μοτέρ σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 280 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση των δύο είναι 850 ίπποι, που μεταδίδονται και στους τέσσερις τροχούς. Στην έκδοση αυτή η επιτάχυνση πέφτει στα 2,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 350 km/h.

Από πλευράς διαστάσεων, το ιταλικό supercar δεν είναι ιδιαίτερα ογκώδες: έχει μήκος 4,6 μέτρων και πλάτος 1,96 μ., στο πρότυπο των κλασσικών ιταλικών grand tourers με τα μεγάλα και εκτεταμένα καπό, τις μυώδεις πλευρές, την κεκλιμένη προς τα πίσω οροφή. Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν κρύβει τις επιρροές του τόσο από τη Ferrari 812 Superfast οσο και από τη Maserati Granturismo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Angelelli Automobili αναφέρει ότι σχεδίασε και εξέλιξε εν λευκώ την όλη δομή της D2 Granturismo Superperformante, και την κατασκεύασε με τριασδιάστατο εκτυπωτή χωρίς σημεία σύνδεσης, βίδες κ.λπ., από τιτάνιο και αλουμίνιο. Όπως εξηγούν οι Ιταλοί, το σασί είχε ενισχυμένη για καλύτερη ακαμψία στα σημεία που δέχονται τις διάφορες πιέσεις κατά την οδήγηση, αλλά είναι ελαφρύτερο σε όσα σημεία δεν δέχονται πιέσεις. Έτσι, το βάρος έχει κρατηθεί στα 1.300-1.350 κιλά στην υβριδική και τη θερμική έκδοση αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από αεροδυναμική άποψη, το ιταλικό supercar έχει 20 κινούμενες -ηλεκτρονικά ελεγχόμενες- επιφάνειες και πτέρυγες που αλλάζουν τα επίπεδα άντωσης και αεροδυναμικής αντίστασης στην επιτάχυνση, στις γρήγορες στροφές, στην τελική ταχύτητα και στο φρενάρισμα - περιορίζοντας, στην τελευταία περίπτωση, την καταπόνηση των φρένων κατά την οδήγηση στην πίστα.

Τέλος το D2 Granturismo Superperformante διαθέτει κάμερα 360° με αισθητήρες GPS και προηγμένο λογισμικό για την ασφάλεια της συμπεριφοράς της. Το εσωτερικό είναι μινιμαλιστικό αλλά πολυτελές, με μια ευρεία γκάμα επιλογών δέρματος, υφασμάτων και χρωμάτων. Ως αποτέλεσμα, η θερμική της έκδοση πωλείται στην τιμή των 450.000 ευρώ και η υβριδική κοστίζει 580.000 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα πλάνα της Angelelli Automobili, όμως, δεν σταματούν εκεί: στο μέλλον σκοπεύει να παρουσιάσει και μια έκδοση υδρογόνου, καθώς και μια τέταρτη, αμιγώς ηλεκτρική, με τετρακίνηση και ισχύ 1.087 ίππων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ