Η Toyota επανεφευρίσκει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης

toyota

Η Toyota φαίνεται πως έχει… τελειώσει με το παραδοσιακό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, καθώς κατέθεσε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στον Παγκόσμιο Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας, για ένα καινούριο,

Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, το μεταβλητό διαφορικό, όπως το ονομάζει, έχει τη δυνατότητα να αλλάζει τα χαρακτηριστικά του, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Πολύ απλά όταν ένας από τους δύο τροχούς αρχίζει και σπινάρει, κλειδώνει και στέλνει τη δύναμη στον άλλο.



toyota b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν και η Toyota υποστηρίζει πως ένα κοινό LSD είναι εξαιρετικό για αρχάριους οδηγούς, όσοι έχουν περισσότερες δυνατότητες πιθανολογεί πως δεν το… εκτιμούν και τόσο. Ο λόγος είναι ότι παρεμβαίνει για λογαριασμό τους, με τα χαρακτηριστικά του να είναι σταθερά. Και αυτό είναι το πρόβλημα που επιθυμεί να λύσει.

Έτσι, το νέο δεν θα παρεμβαίνει στον ίδιο βαθμό, όταν ο οδηγός είναι έμπειρος, καθώς οι παράμετροι και οι λειτουργίες θα μπορούν να αλλάζουν. Θα εξαρτώνται από την ταχύτητα περιστροφής των αξόνων, τη γωνία διεύθυνσης, το ρυθμό εκτροπής, την πλευρική επιτάχυνση και τη γωνία πλευρικής ολίσθησης.

toyota c

Έχει κατασκευαστεί για να ταιριάζει σε όλα τα συστήματα μετάδοσης κίνησης. Σε αυτοκίνητα με κίνηση στους εμπρός, στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς. Που σημαίνει ότι θα τοποθετείται πιθανώς από ένα σπορ μοντέλο της Lexus που εξοπλίζεται με V8 κινητήρα μέχρι και σε ένα δυναμικό pick-up, όπως το επερχόμενο Tacoma X-Runner. Επίσης, γιατί να μην το δούμε στην GR Corolla, αλλά και στην Supra.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ