Αυτό είναι το νέο pickup της Toyota που θα κοστίζει μόλις 10.000 ευρώ

Toyota IMV 0

Η Toyota φέρνει μια μικρή επανάσταση με το IMV 0 στις παγκόσμιες μεταφορικές ανάγκες, καθώς διαθέτει μόνο μια δίθυρη καμπίνα, ένα αμάξωμα με τέσσερις τροχούς και μία καρότσα.

Αυτό σημαίνει ότι το IMV 0 δεν έχει σχεδόν κανένα από τα χαρακτηριστικά των σύγχρονων αυτοκινήτων: ούτε οθόνες πολυμέσων, ούτε ραδιόφωνο, ούτε ψηφιακά όργανα και ούτε καν ταχύμετρο. Βεβαίως, αν κάποιος θέλει να προσθέσει όλα αυτά, και ακόμα περισσότερα, η Toyota ευχαρίστως θα τα προσθέσει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βασίζεται στην πλατφόρμα του Hilux, αλλά όπως το τελευταίο έτσι και το IMV 0 θα διατίθεται και σε εκδόσεις πλουσιότερου εξοπλισμού, αναλόγως της αγοράς στην οποία πωλείται. Αρχικά πρέπει να πούμε ότι εξελίχθηκε και παράγεται στην Ταϊλάνδη, σε μια χώρα που τα μισά αυτοκίνητα που πωλούνται είναι Pick-up και όπου βεβαίως η Toyota σημειώνει τεράστια εμπορική επιτυχία (π.χ. διαθέτοντας 145.435 Hilux μόνο το 2022).

Το IMV 0, που μεταφράζεται ως Innovative International Multi-Purpose Vehicle αλλά αναμένεται στο τέλος να λάβει την ονομασία Hilux Champ, μπορεί να πάρει πολλαπλές διαμορφώσεις. Στην πρόσφατη έκθεση του Τόκιο η Toyota το παρουσίασε ως κινητή καντίνα, βάση για DJ, και camper van.

Στη βάση του το IMV 0 είναι ένα Pick-up χωρίς καν ηλεκτρικές κλειδαριές ή ηλεκτρικά παράθυρα, και χωρίς ακόμα και κάλυμμα στο εσωτερικό της πρώτης κολόνας - φυσικά για να κρατηθεί το κόστος χαμηλά, σε τετραψήφιο αριθμό ευρώ. Ο χώρος του στροφόμετρου καλύπτεται από ένα στρογγυλό μαύρο πλαστικό, ενώ δεν υφίσταται ούτε καν εσωτερικό φως.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η λιτότητα επεκτείνεται και στα μηχανικά μέρη: ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων μεταδίδει την ισχύ 137 ίππων του εν σειρά τετρακύλινδρου κινητήρα 2.0 λίτρων με διπλό VVTi, αν και διατίθεται και τετρακίνητη έκδοση για πιο σκληρές δουλειές. Η πίσω ανάρτηση αποτελείται από φύλλα σούστας.

Toyota IMV 0

Όλα τα υπόλοιπα μπορούν να προστεθούν από την αγοραστή μόνο προαιρετικά. Για το σκοπό αυτό τα πάντα πίσω από την καμπίνα και την καρότσα έχουν ειδικές τρύπες και εγκοπές, ώστε να τοποθετούνται με ευκολία διάφορα πλαίσια της καρότσας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακόμα και οι προφυλακτήρες είναι τοποθετημένοι με απλές βίδες, ώστε να αλλάζονται εύκολα. Όλα αυτά είναι ιδιαίτερα βολικά για τις επιχειρήσεις που θέλουν να κρατήσουν το κόστος χαμηλά, αν και δεν αποκλείονται οι πολλαπλές επιλογές εξατομίκευσης από ιδιώτες.

Από πλευράς διαστάσεων, εξάλλου, το IMV 0 είναι παρεμφερές με το Hilux μονής καμπίνας, ενώ ζυγίζει 1.555 κιλά. Το εσωτερικό του μοιάζει περισσότερο σκληροτράχηλο παρά φτηνό, ενώ η έλλειψη εξοπλισμού σημαίνει αυτόματα και έλλειψη πραγμάτων που θα μπορούσαν να χαλάσουν. Οι επιλογές της Toyota με το IMV 0 είναι μεν ακραίες, αλλά είναι και ξεκάθαρες: αυτό πρέπει να είναι ένα Pick-up για όλο τον πλανήτη.

H χαμηλή αρχική τιμή για το «παγκόσμιο» pickup της Toyota, η οποία δεν θα υπερβαίνει κατά πολύ τα 10.000 ευρώ, θα αποτελέσει μια εξαιρετική βάση για υλοποιήσεις που θα σχετίζονται με διάφορα είδη μεταφορών και εφαρμογών. Η παραγωγή του νέου μοντέλου αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2024.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ