Η Toyota επιθεωρεί 3,5 ώρες κάθε Century

toyota century

Από το 1967, τo Toyota Century έχει συνδεθεί στην Ιαπωνία με ένα πολυτελές sedan, ωστόσο όλα δείχνουν πως το ίδιο όνομα θα χρησιμοποιηθεί και για ένα SUV, αν και η εταιρεία αρνείται να αναφέρει αυτόν τον όρο.

Το μη-SUV λοιπόν, περιγράφεται από την αυτοκινητοβιομηχανία ως μία νέα ιδέα για ένα αυτοκίνητο… σοφέρ, μια και θα κοστίζει περί τα 170.000 δολάρια, δηλαδή γύρω στα 156.000 ευρώ στην εγχώρια αγορά. Σχεδόν πέντε φορές παραπάνω, από όσο κοστίζει η βασική έκδοση ενός Land Cruiser.

toyota century b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με το περιοδικό «Toyota Times», το Century θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Tahara στην Ιαπωνία. Όμως σε αυτό που θα διαφέρει, έναντι των υπόλοιπων μοντέλων, είναι η διαδικασία επιθεώρησής του, αφού δεν πρόκειται για τη συνηθισμένη. Αντί για τους πολλαπλούς επιθεωρητές, ένας και μόνο κύριος αναμένεται να εκτελεί όλους τους ελέγχους.

Από την στιγμή που το συγκεκριμένο όχημα δεν είναι σαν εκείνα, που βρίσκονται κανονικά στην γραμμή παραγωγής, η Toyota έχει την «πολυτέλεια», να ασχολείται πιο διεξοδικά μαζί του. Ο άνθρωπος, ο οποίος αναλαμβάνει να πάρει εξ’ ολοκλήρου την ευθύνη πάνω του, είναι ο προϊστάμενος των επιθεωρητών.

toyota century c

Ο αρχιεπιθεωρητής ακολουθεί συνολικά 17 διαφορετικά βήματα, πριν δώσει το οριστικό «ok» για κάθε αυτοκίνητο. Τα πρότυπα των ελέγχων που γίνονται είναι πιο αυστηρά από αυτά ενός Lexus. Το Century αναλύεται σχολαστικά και μεγάλο βάρος δίνεται στη βαφή, ώστε να είναι άψογη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη συνέχεια επιθεωρούνται τα μηχανικά μέρη και δοκιμάζεται ειδικότερα η ηλεκτρική λειτουργία των μοτέρ. Κατόπιν προσομοιώνονται οι συνθήκες οδήγησης για να ανιχνευθούν τυχόν θόρυβοι σε υψηλότερες ταχύτητες. Η Toyota αφιερώνει συνολικά 3,5 ώρες για κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ