Η Toyota έβαλε τέλος στο «φαινόμενο» Land Cruiser 70

Toyota Land Cruiser 70 Series

Το παλιό Toyota Land Cruiser 70 είχε ακόμα τόσο υψηλή ζήτηση σε ορισμένες αγορές, που η λίστα αναμονής του ξεπερνούσε τα δύο χρόνια. Όμως, η Toyota σταμάτησε πλέον να δέχεται παραγγελίες, λόγω έλλειψης χρόνου και εξαρτημάτων.

Το LC70 παράγεται σε μικρό αριθμό αντιτύπων στην Ιαπωνία και προορίζεται για επιλεγμένες αγορές. Είναι ένα από τα πλέον κερδοφόρα αυτοκίνητα παγκοσμίως για την Toyota, καθώς τα περιορισμένα του αντίτυπα σε συνδυασμό με την πολύ υψηλή ζήτηση έχουν εκτοξεύει την τιμή του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πριν από λίγους μήνες έγινε γνωστό πως όλη η παραγωγή του LC70 των επόμενων δύο ετών που προοριζόταν για την Αυστραλία εξαντλήθηκε με προ-παραγγελίες. Η Αυστραλία είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές για όλες τις γενιές του Land Cruiser, και έχει μάλιστα αναπτυχθεί τη χώρα και έντονη κουλτούρα after-market μετρατροπών του.

Υπήρξαν, επίσης, πληροφορίες πως πολλοί υποψήφιοι αγοραστές του αυτοκινήτου πληροφορήθηκαν ότι η παράδοσή του θα γινόταν σε ορίζοντα τριών ή και τεσσάρων ετών. Θυμίζουμε ότι η αναμονή και για το νέο Land Cruiser 300, που παρουσιάστηκε πέρσι, αγγίζει τα 5 χρόνια.

Οι καθυστερήσεις προέκυπταν από την τεράστια ζήτηση-ρεκόρ σε συνδυασμό με την έλλειψη διαθέσιμων εξαρτημάτων για την παραγωγή του. Κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να συνεχιστεί, κι έτσι η Toyota Αυστραλίας σταμάτησε να δέχεται παραγγελίες για αυτή τη γενιά του εμβληματικού ιαπωνικού off-roader.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Αποφασίσαμε να διακόψουμε τις παραγγελίες για τo Land Cruiser Series 70» είπε ο Sean Hanley, αντιπρόεδρος της Toyota Αυστραλίας. «Με την απευθείας υποστήριξη της μητρικής μας εταιρείας, εργαζόμαστε σκληρά για να παραδώσουμε τον αριθμό-ρεκόρ των παραγγελιών. Από την άλλη πλευρά, η μεγάλη ζήτηση και τα παγκόσμια προβλήματα προμήθειας εξαρτημάτων που επηρεάζουν όλη τη βιομηχανία σημαίνουν ότι δεν μπορούμε να καλύψουμε τις παραγγελίες ταχύτερα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα προβλήματα έλλειψης εξαρτημάτων, στα οποία αναφέρεται ο Hanley, αφορούν στην παγκόσμια έλλειψη των microchips. Το πρωταρχικό Land Cruiser 70 δεν είχε ανάγκη αυτών των εξαρτημάτων, αλλά την έχει το σύγχρονο LC70 που κατασκευάζει η Toyota - με αναβαθμισμένη ενεργητική ασφάλεια με ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης.

Κατά συνέπεια, τώρα οι κατά τόπους αντιπρόσωποι θα έρθουν σε άμεση επαφή με τους πελάτες για τις υφιστάμενες παραγγελίες. Ο Hanley λέει πως κατανοεί τη δυσαρέσκεια των τελευταίων, και πως η Toyota Αυστραλίας εξακολουθεί να παρακολουθεί στενά την υπόθεση.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ