Η σύγχρονη Lancia Stratos αποδίδει 600 ίππους

Kiska APG-1

Εμπνευσμένο από τον εμβληματικό κεντρομήχανο θρύλο της Lancia Stratos, το Kiska APG-1 είναι ένα τεχνολογικά προηγμένο sportscar μηχανικά συγγενές με το KTM X-Bow GTX.

Η Kiska είναι μια εταιρεία που αυτοχαρακτηρίζεται ως «θεωρητική», με αρκετά χρόνια σημαντικής ιστορίας στην αυτοκινητοβιομηχανία. Είναι ο οίκος που σχεδίασε το KTM X-Bow για λογαριασμό της αυστριακής εταιρείας μοτοσικλετών - μια εταιρεία σαν τους οίκους Pininfarina και Bartone, που σχεδιάζει αυτοκίνητα και αφήνει τους κατασκευαστές να πάρουν τη δόξα. Οι πελάτες της, πέραν της ΚΤΜ, περιλαμβάνουν και τις Husqvarna, Audi, Bosch, Bajaj και Sunbeam Yachts.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τώρα, η Kiska αποφάσισε να κατασκευάσει και ένα δικό της αυτοκίνητο, αντλώντας έμπνευση από το σχεδιασμό της θρυλικής Lancia Stratos, και χρησιμοποιώντας κάτω από αυτόν ως βάση την έκδοση παραγωγής του ΚΤΜ X-Bow. Το X-Bow, και κατά συνέπεια το Kiska APG-1, κινείται από το πεντακύλινδρο μοτέρ 2.5 λίτρων του Audi RS3, απόδοσης 493 ίππων - ενώ στην αγωνιστική έκδοση GTX μόνο για την πίστα αγγίζει τους 600 hp.

Νωρίτερα φέτος η Kiska παρουσίασε τα ψηφιακά σχέδια του APG-1, και τώρα ήρθε η ώρα να αποκαλύψει το φυσικού μεγέθους πρώτο του πρωτότυπο, που όμως έχει τον τελικό σχεδιασμό με τον οποίο θα κατασκευαστεί. «Θέλαμε να εκφράσουμε με αγνότητα την ουσία ενός sportscar. Το APG-1 γιορτάζει τις συγκινήσεις της οδήγησης» είπε ο επικεφαλής σχεδιαστής της Kiska, Alan Derosier.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το όνομα του σπο αυτοκινήτου προκύπτει από τις λέξεις Alpine Playground. Μοιάζει με μια σύγχρονη Lancia Stratos, με σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες το καινοτομικό design των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, και την εκτεθειμένη σε κοινή θέα εμπρός ανάρτηση από ειδικές εγκοπές του καπό.

Μετά την παρουσίαση του πρωτοτύπου, το επόμενο βήμα είναι να βρει η εταιρεία το δίκτυο των κατασκευαστών για την παραγωγή του αυτοκινήτου. Με λίγα λόγια, με το πρώτο δικό της αυτοκίνητο η Kiska βαδίζει στο δρόμο της Pininfarina, που μετατρέπεται από σχεδιαστή σε κατασκευαστή - αρχής γενομένης από το hypercar Battista. Στον ίδιο δρόμο αρχίζει να βαδίζει και η Bertone, μετά την αγορά από τους νέους της ιδιοκτήτες -τους Ιταλούς αδερφούς Ricci- και τα πρώτα της σχέδια για ένα supercar 1.100 ίππων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως και τα άλλα ιταλικά hypercars, το Kiska APG-1 δεν απευθύνεται σε όλους: είναι ένα λιτό σπορ αυτοκίνητο, σχεδιασμένο για χρήση σε ειδικό περιβάλλον. Ένα από αυτά τα περιβάλλοντα είναι οι συναρπαστικοί αλπικοί δρόμοι (εξ ου και ο ορισμός Alpine Playground) που περικλύουν το εργοστάσιο της Kiska στο Salzburg της Αυστρίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά συνέπεια, η Kiska φιλοδοξεί με το APG-1 να μεταφέρει τις συγκινήσεις του Alpine Playground στον υπόλοιπο κόσμο, το οποίο με τη σειρά του σημαίνει ότι αυτό θα είναι ένα νόμιμο για το δρόμο αυτοκίνητο -και όχι αποκλειστικά για την πίστα- για την απόλαυση της οδήγησης σε ορεινούς και σπειροειδείς δρόμους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ