citroen aposirsi

Η Renault έτοιμη να αναβιώσει το Clio RS

Renault Clio

Η γαλλική εταιρεία φέρεται να συζητά την εκ νέου ενεργοποίηση του ιστορικού σήματος Renaultsport (RS) στην καινούρια, έκτη γενιά του Clio.

Τι άλλαξε, τώρα, για να αναθερμάνει τις σκέψεις της Renault; Οι Γάλλοι δηλώνουν πως διαθέτουν πλέον τα κατάλληλα υβριδικά συστήματα υψηλής ισχύος και χαμηλών εκπομπών ρύπων, ικανά να δικαιολογήσουν ένα νέο Clio RS μέσα στη σύγχρονη εποχή της αυστηρής νομοθεσίας CO2.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Bruno Vanel, διευθυντής πωλήσεων της Renault, μιλώντας στο Auto Express, παραδέχτηκε πως «αν υπάρξει αρκετό ενδιαφέρον, ίσως να ξανασκεφτούμε» την αναγέννηση του σήματος RS. Όπως είπε, η εταιρεία θα περιμένει «μερικούς μήνες» πριν πάρει αποφάσεις, αφήνοντας ξεκάθαρα ανοιχτό το ενδεχόμενο.

Ο χρονισμός δεν είναι τυχαίος. Η νέα γενιά Clio απέχει τουλάχιστον έναν χρόνο από το λανσάρισμά της, και ήδη η Renault αφήνει να εννοηθεί ότι μπορεί να υπάρξει αργότερα μια πιο καυτή έκδοση, βασισμένη σε μια ενισχυμένη εκδοχή του υπάρχοντος υβριδικού κινητήρα 1.8 λιτρου, με απόδοση που λέγεται ότι θα ξεπερνά τους 200 ίππους.

Θυμίζουμε ότι το τελευταίο Clio RS εξοπλιζόταν με κινητήρα 1.6 Turbo που απέδιδε 197 ίππους, φτάνοντας έως τους 217 ίππους στην έκδοση Trophy. Ήταν από τα πρώτα hot-hatch που υιοθέτησαν αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενισχυμένο με Race Mode και Launch Control.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακόμη κι αν δεν θεωρήθηκε ο απόλυτος «βασιλιάς» της κατηγορίας του, η ιστορία των RS μοντέλων έχει γράψει μερικά από τα πιο «κοφτερά» και οδηγοκεντρικά μικρά GTi που έχουν κυκλοφορήσει.

Παρά τις δυσκολίες της εποχής, ο Vanel αναγνωρίζει ότι «είναι όλο και πιο δύσκολο να πουλήσεις hot-hatch σήμερα», όμως ξεκαθαρίζει ότι η Renault δεν έχει «καμία προκατάληψη» για το πού μπορεί να κινηθεί στο μέλλον. Αυτό αφήνει το πεδίο ανοιχτό ακόμη και για ηλεκτρικά RS, με το παράδειγμα του Renault 5 Turbo 3E να δείχνει ότι η τεχνογνωσία υπάρχει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η Alpine μάς βοήθησε πολύ στην εξέλιξη του Turbo 3E», είπε χαρακτηριστικά. «Υπάρχουν άπειρες δυνατότητες με την ηλεκτροκίνηση - θα δούμε», κατέληξε ο Bruno Vanel.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ