 
                    Η Renault ετοιμάζεται για μια σημαντική στρατηγική ανατροπή, στο δρόμο που χάραξαν και άλλοι κατασκευαστές: Ετοιμάζει εκδόσεις βενζίνης στα ηλεκτρικά της στην μεσαία κατηγορία.
Σύμφωνα με τη γαλλική εφημερίδα Les Echos, οι Γάλλοι εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να εξοπλίσουν τα Scenic και Megane -τα οποία διατίθενται αποκλειστικά σε ηλεκτρικές εκδόσεις μέχρι στιγμής- με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί μια πλήρη επανεξέταση της στρατηγικής της μάρκας στην κατηγορία C.
 
    Η απόφαση αυτή αποτελεί σαφή απομάκρυνση από το σχέδιο “Renaultion”, που είχε παρουσιάσει ο πρώην διευθύνων σύμβουλος Luca de Meo, και το οποίο προέβλεπε πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της Renault. Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος είχαν ήδη λανσαριστεί τα Renault 4 και Renault 5 σε 100% ηλεκτρικές εκδόσεις, ενώ αναμένεται σύντομα και το νέο Twingo EV.
BUY NOW
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η Renault εξετάζει δύο βασικά σενάρια: την προσθήκη υβριδικών εκδόσεων ή την ενσωμάτωση range extenders στα Scenic και Megane. Η στρατηγική αυτή στοχεύει στο να καθησυχάσει τους καταναλωτές που εξακολουθούν να διστάζουν να στραφούν πλήρως στα ηλεκτρικά οικογενειακά αυτοκίνητα, λόγω ανησυχιών για την αυτονομία και τους χρόνους φόρτισης.
 
    Την τελική απόφαση θα λάβει ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Francois Provost, ο οποίος όμως δεν έχει πολύ χρόνο στη διάθεσή του καθώς οι επόμενες γενιές των δύο μοντέλων έχουν προγραμματιστεί να παρουσιαστούν το 2027 και το 2028.
Η συζήτηση αυτή διεξάγεται σε ένα πλαίσιο πιθανής χαλάρωσης των ευρωπαϊκών κανονισμών ρύπων, καθώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή φαίνεται να επανεξετάζει τον αρχικό στόχο απαγόρευσης πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2035.
 
    Πληροφορίες αναφέρουν ότι μπορεί να υπάρξει παράταση της προθεσμίας ή ακόμα και εξαιρέσεις που θα επιτρέπουν την παράλληλη διάθεση υβριδικών και εναλλακτικών μορφών κίνησης μαζί με τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
 
                   
                  