Porsche Cayenne

Η Porsche αλλάζει το ηλεκτρικό της πλάνο

Porsche 718 Cayman T

Το δημοφιλές γερμανικό brand είναι το τελευταίο που εντάσσεται στη λίστα εκείνων που αναθεωρούν τη στρατηγική τους σχετικά με την ηλεκτροκίνηση.

Δεν μιλάμε για θεωρίες και φήμες, η Porsche ανακοίνωσε επίσημα πως οι επόμενες 718 Boxster και Cayman θα διατηρήσουν εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτές θα αφορούν τη κορυφή της γκάμας κάθε μοντέλου αλλά και μόνο το γεγονός πως μιλάμε για θερμικές μονάδες κι όχι EV, αποτελεί μία πολύ σημαντική παρέκκλιση από το έως τώρα πλάνο.

Οι Γερμανοί βάφτισαν την… αναστροφή ως «στρατηγική επανεκκίνηση», η οποία εναρμονίζεται στην πραγματική ζήτηση της αγοράς. Η παραγωγή της τρέχουσας 718 ολοκληρώνεται τον επόμενο μήνα και η νέα της γενιά θα έρθει προς το τέλος της δεκαετίας. Εκεί λοιπόν η Porsche θα ακολουθήσει διπλό δρόμο: ηλεκτρικά μοντέλα ως πιο βασικές επιλογές για τον όγκο πωλήσεων αλλά τις κορυφαίες εκδόσεις να είναι βενζινοκίνητες. Άλλωστε είναι κάτι που βλέπουμε και στην 911, που πλέον έγινε και υβριδική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακόμα πάντως, είναι πολύ νωρίς για να έχουμε συγκεκριμένα στοιχεία. Δεν είναι γνωστό καν το αν η πλατφόρμα στην οποία πατάει η παρούσα γενιά θα αναβαθμιστεί ή η πλατφόρμα που είχε σχεδιαστεί για την ηλεκτρική 718, θα τροποποιηθεί ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει και θερμικό κινητήρα. Το πρώτο μένει… πίσω σε ότι αφορά σε τεχνολογία, το δεύτερο κοστίζει.

Αυτή η «στρατηγική επανεκκίνηση» έχει κι άλλα σημεία στα οποία πρέπει να σταθούμε, όπως το γεγονός πως ενώ η ζήτηση για τα EV πέφτει, τόσο αναμένεται να καθυστερήσει και το λανσάρισμα νέων ηλεκτρικών μοντέλων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης, πως περιμένουμε ένα ακόμα μοντέλο με θερμικό κινητήρα βενζίνης, ένα compact SUV που θα τοποθετηθεί δίπλα στην ηλεκτρική Macan και θα έρθει το 2028.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ