
Ακολουθώντας τη γενικότερη τάση που θέλει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αναθεωρούν τη στρατηγική τους σχετικά με τον εξηλεκτρισμό, η ιαπωνική εταιρεία έχει μπει σε σκέψεις.
Κυρίως σε ότι έχει να κάνει με το νέο Juke, το οποίο αρχικά η Nissan σκόπευε να το προσφέρει αποκλειστικά σε ηλεκτρικές εκδόσεις. Ωστόσο, αυτή η ιδέα ολοένα και απομακρύνεται.
Το νέο Juke αναμένεται να έρθει στην Ευρώπη την επόμενη χρονιά, αρχικά ως EV όπως ήταν το αρχικό σχέδιο της Nissan, όμως όλα δείχνουν πως θα ακολουθήσουν κι άλλες επιλογές, με θερμικούς κινητήρες!
BUY NOW
Πράγμα που επιβεβαίωσε στο βρετανικό Τύπο ο επικεφαλής σχεδιασμού της Nissan Europe για μίνι και μικρά αυτοκίνητα, Alexandre Armada: «Δεδομένης της πολύ διαφορετικής διαδρομής μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση σε όλη την Ευρώπη, η διατήρηση του Juke με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην παραγωγή, είναι μια επιλογή που βρσίεκται στο τραπέζι».

Καθώς ακόμα οι Ιάπωνες δεν έχουν αποσαφηνίσει ακριβώς πόσο σκοπεύουν να παρεκκλίνουν από το πλάνο, υπάρχει και ένα δεύτερο σενάριο, το οποίο το έχουμε δει ήδη από άλλους κατασκευαστές – δηλαδή η νέα γενιά να έρθει ως ηλεκτρική αλλά η παρούσα να συνεχίσει να πωλείται, με νέους κινητήρες βενζίνης!
Πάντως το τρίτης γενιάς compact crossover, όπως τελικά κι αν έρθει, θα βασίζεται σε μία έκδοση της πλατφόρμας CM-EV της «Συμμαχία» Renault-Nissan-Mitsubishi. Την ίδια που έχουν τα Nissan Ariya και Renault Megane E-Tech. Με το Ariya είναι πολύ πιθανό να μοιράζεται και πακέτα μπαταριών
Θα κατασκευάζεται επί ευρωπαϊκού εδάφους και συγκεκριμένα, στο εργοστάσιο της Nissan στο Σάντερλαντ της Αγγλίας. Εκεί που «γεννιούνται» και τα Ariya και Leaf. Όλα αυτά ενώ το Juke παραμένει το δεύτερο μοντέλο της Nissan σε πωλήσεις στις ευρωπαϊκές αγορές.