H Santana επιστρέφει με τεχνολογία και πόρους από την Κίνα

Dongfeng Z9

Ίσως το όνομά της να μη σας λέει πολλά, όμως πρόκειται για μία ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία που πάτησε γκάζι πριν από 69 χρόνια.

Η Santana ήταν γνωστή για τη δημιουργία αρχικά αγροτικού εξοπλισμού και στη συνέχεια off-road οχημάτων, έχοντας πάρει δικαιώματα από τη Land Rover και λειτουργώντας στο εργοστάσιό της στο Linares ως Land Rover Santana. Η συμμαχία έλαβε τέλος το 1989 και στη συνέχεια, η ισπανική εταιρεία άρχισε να πουλάει τα δικά της αυτοκίνητα – αν και πάλι, βασίζονταν σε μοντέλα του βρετανικού brand.

Έπειτα ήρθε συνεργασία με τη Suzuki και η αρχή του τέλους ήρθε όταν η τοπική κυβέρνηση της Ανδαλουσίας, εξαγόρασε όλο το μερίδιο των Ιαπώνων. Κάπου εκεί ξεκίνησε η κατηφόρα αν και μία κίνηση φρέναρε το αναπόφευκτο, όταν η Santana προχώρησε στην κατασκευή στρατιωτικών οχημάτων. Η τελευταία συμμαχία με κολοσσό, ήταν αυτή με την Iveco, την περίοδο 2006-2009. Δύο χρόνια μετά, η Santana Motors χρεωκόπησε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Να όμως που αναβιώνει και το κάνει αναβιώνοντας παράλληλα τη συνεργασία της με τη Nissan. ή καλύτερα μία κοινοπραξία που περιλαμβάνει τη Zhengzhou Nissan Automobile (επίσης γνωστή ως ZZ Nissan), την Anhui Coronet Tech και τη Santana Motors S.L. Το όχημα με το οποίο θα μπει σε αυτή την εποχή, θα είναι το Nissan Frontier Pro, με δικές της όμως προδιαγραφές και ιδιαιτερότητες. Όπως συμβαίνει στην Κίνα με το Dongfeng Z9 (φωτό).

Θα είναι ένα όχημα μήκους 5,5 μέτρων, που αναμένεται να λανσαριστεί με κινητήρες diesel, βενζίνης, ακόμα και plug-in hybrid. Προφανώς με αυξημένες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.

Προς το παρόν, η Santana έχει ανακοινώσει μόνο σχέδια για τη συναρμολόγηση της έκδοσης pickup αλλά σύντομα είναι πιθανό να δούμε και μία εκδοχή του οχήματος ως SUV. Που θα πατά στην ίδια πλατφόρμα και θα έχει παρόμοια τεχνολογία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ