Πώς θα μοιάζει η νέα γενιά του Nisan GT-R -Οι τελευταίες πληροφορίες

Nissan Hyper Force Concept

Το ιαπωνικό θηρίο θα επιστρέψει και θα επιστρέψει αλλά το τοπίο σχετικά με την τεχνολογία που θα φέρει, εξακολουθεί να είναι θολό.

Μέχρι πρότινος, όλα έδειχναν πως η Nissan θα μετατρέψει το θρυλικό GT-R σε ηλεκτρικό και μάλιστα πως θα ήταν το πρώτο της μοντέλο που θα εξοπλιζόταν με μπαταρίες στερεού τύπου. Ωστόσο, τελευταία δημοσιεύματα δείχνουν πιθανή αλλαγή ρότας, αν και ακόμα δεν έχουμε κάτι επίσημο από το ιαπωνικό στρατόπεδο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τι περιμένουμε λοιπόν για το επόμενο GT-R, το R36; Είναι εξαιρετικά πιθανό τελικά να μην είναι EV αλλά ηλεκτρικό. Τουλάχιστον αν πιστέψουμε τον πρώην επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού του R35, Hiroshi Tamura. Ο άνθρωπος που έχει συνδέσει το όνομά του με το σύγχρονο GT-R, έδωσε ελπίδα στους πιο παραδοσιακούς petrolheads, αποκαλύπτοντας πως η Nissan έχει… ακούσει τις τάσεις της αγοράς και τα θέλω του κοινού και έχει αλλάξει τα πλάνα της.

«Δεν είμαι 100% σίγουρος πως θα είναι EV το επόμενο GT-R», είπε σε συνέντευξή του στο βρετανικό Top Gear. «Πιστεύω πως η Nissan θα λάβει υπόψη της τις απόψεις των πελατών της. Κι αν αυτοί δεν θέλουν να είναι αμιγώς ηλεκτρικό, τότε θα είναι υβριδικό».

Ο Ιάπωνας δεν είναι πια υπεύθυνος για το πρόγραμμα GT-R, όμως έχει εικόνα για τις στρατηγικές της επιλογές. Και εξήγησε που μπορεί να βασιστούν: «Το πιο σημαντικό είναι αυτό το αυτοκίνητο να φέρνει ευτυχία στον κάτοχό του. Να έχει δύναμη, ελεγχόμενη από τεχνολογία. Να έχει ο οδηγός τον τελικό λόγο και το αυτοκίνητο να είναι η προέκτασή του».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σα να λέει πως το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, δεν θα είναι η καλύτερη επιλογή. Όλα αυτά ενώ ακόμα δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για το πότε μπορεί να δούμε ένα τέτοιο αυτοκίνητο από τη Nissan. Ειδικά δεδομένης της της επισφαλούς οικονομικής θέσης στην οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή η ιαπωνική εταιρεία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ