
Η Porsche ετοιμάζεται να ανανεώσει για ακόμη μία φορά το δημοφιλές της SUV Cayenne, με ένα νέο facelift που θα του δώσει παράταση ζωής έως το τέλος της δεκαετίας.
Παρότι πέρσι λάνσαρε την πλήρως ηλεκτρική τέταρτη γενιά της Cayenne, η εταιρεία του Zuffenhausen ετοιμάζεται να δώσει νέα πνοή στις εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες -συμπεριλαμβανομένων και των plug-in υβριδικών.

Μετά την εκτενή ανανέωση του 2023, η Cayenne λοιπόν προετοιμάζεται για ένα ακόμα αισθητικό και μηχανολογικό φρεσκάρισμα. Οι πρώτες δοκιμές στους δρόμους έχουν ήδη ξεκινήσει, με τις «κατασκοπευτικές» εικόνες να αποκαλύπτουν ότι το μοντέλο θα διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό τις γνώριμες αναλογίες και τις καμπύλες του, αλλά με πιο εκλεπτυσμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες.
BUY NOW
Η μεγαλύτερη αλλαγή αναμένεται στο εμπρός μέρος, όπου οι εισαγωγές αέρα κάτω από τα φωτιστικά σώματα φαίνεται πως θα υιοθετήσουν κάθετες «λεπίδες», εμπνευσμένες από τη σχεδίαση της νέας 911 Hybrid.

Οι διαστάσεις αναμένεται να παραμείνουν ίδιες: μήκος 4,93 μ., πλάτος 1,98 μ. και ύψος 1,70 μ. Φυσικά, θα υπάρχει και η πιο δυναμική έκδοση Coupe, με πιο έντονα κεκλιμένη οροφή και πιο επιθετική αισθητική.
Η Porsche έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι η ανανεωμένη γκάμα της Cayenne θα περιλαμβάνει τρεις τύπους κινητήρων: βενζίνης, plug-in υβριδικούς και αμιγώς ηλεκτρικούς. Ο εμβληματικός V8 παραμένει στη γκάμα, με εκτεταμένες βελτιώσεις ώστε να συμμορφώνεται με τις νέες αυστηρές προδιαγραφές ρύπων, αλλά και για να συνεχίσει να προσφέρει τη χαρακτηριστική οδηγική εμπειρία που ζητούν οι πιο σκληροπυρηνικοί φίλοι της μάρκας.

Παράλληλα, οι υβριδικές εκδόσεις θα γνωρίσουν περαιτέρω ενίσχυση, με κορυφαία να παραμένει η Turbo E-Hybrid, ενώ και οι εκδόσεις με τον V6 θα δεχτούν αναβαθμίσεις στη θερμική διαχείριση και στην απόδοση.

Η μεγάλη πρεμιέρα, ωστόσο, θα είναι η ηλεκτρική τέταρτη γενιά Cayenne, η οποία αναμένεται το 2026, βασισμένη στην αρθρωτή πλατφόρμα PPE των 800 Volt. Η ηλεκτρική Cayenne θα διαφοροποιείται σχεδιαστικά σε σχέση με τις θερμικές εκδόσεις και οι αποδόσεις της ενδέχεται να κυμαίνονται από περίπου 400 έως και 1.000 ίππους, ακολουθώντας τη φιλοσοφία και τη λογική που γνωρίσαμε ήδη με την Taycan.