
Το 2026 θα είναι μία πολύ σημαντική χρονιά για την ιταλική εταιρεία που έχει ξεκινήσει, δειλά, τη νέα της εποχή.
Η Lancia ουσιαστικά επέστρεψε με το Ypsilon, ωστόσο αυτό το μοντέλο εξ ορισμού δεν θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά. Αντίθετα, όσα έρχονται, μπορούν να πετύχουν τον μεγαλεπήβολο στόχο της Stellantis και να τοποθετήσουν την ιταλική μάρκα στην κατηγορία των… premium επιλογών, απέναντι σε άλλους ευρωπαίους κατασκευαστές όπως οι BMW, Audi και Mercedes.

Αναφέραμε το 2026 γιατί τότε ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για το brand, με το ντεμπούτο της νέας Gamma, ενός οχήματος που προορίζεται να επαναπροσδιορίσει την ταυτότητα της μάρκας του Τορίνο στο ευρωπαϊκό αυτοκινητοβιομηχανικό τοπίο. Δεν πρόκειται απλώς για ένα νέο λανσάρισμα αλλά για μια πραγματική στρατηγική αναγέννηση.
BUY NOW
Το νέο μοντέλο της Lancia αναμένεται στο πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους, θα έχει μήκος 4.7 μέτρα και σιλουέτα fastback SUV-coupé, προσφέροντας μία ιδιαίτερη πρόταση για το αγοραστικό κοινό. Οι αναλογίες αντικατοπτρίζουν την κομψότητα του εμβληματικού HPE, σε μία σύγχρονη ερμηνεία του, μπολιασμένη με χαρακτηριστικά εμπνευσμένα από την ιδέα Lancia Pu+Ra HPE. Συνδυάζοντας σπορ εμφάνιση με αεροδυναμική απόδοση.

Η Gamma αναμένεται να λανσαριστεί ως αμιγώς ηλεκτρική και θα κατασκευαστεί στην πλατφόρμα STLA Medium, την ίδια πλατφόρμα που θα εξοπλίσει και άλλα μοντέλα του ομίλου της Stellantis. Αυτή η αρχιτεκτονική επιτρέπει την υιοθέτηση πλήρως ηλεκτρικών και υβριδικών κινητήρων, άρα στην πορεία μπορεί να δούμε και υβριδική έκδοση.
Οι Ιταλοί αναμένεται να «επενδύσουν» στον εσωτερικό κόσμο της Gamma, με ποιοτικά, βιώσιμα υλικά και φινιρίσματα υψηλής ποιότητας, τοποθετώντας φυσικά όλα τα απαραίτητα συστήματα για τη σύγχρονη ψηφιακή εποχή της αυτοκίνησης.

Η νέα Gamma θα παράγεται στο εργοστάσιο της Stellantis στο Μέλφι, στηρίζοντας το δόγμα «Made in Italy» που ο όμιλος θέλει να διατηρήσει – ειδικά για τη Lancia. Και θα είναι μόνο η αρχή αφού αναμένουμε στην πορεία τη σύγχρονη εκδοχή της Delta και όχι μόνο!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ