
Η Italdesign παρουσίασε στην έκθεση ΙΑΑ Mobility 2025 στο Μόναχο το EVX, ένα ψηφιακό πρωτότυπο μοντέλο, που δοκιμάζει τις δυνατότητες της αρθρωτής πλατφόρμας ΜΕΒ του ομίλου Volkswagen.
Το Modular Electric Drive System, αποτελεί εδώ και καιρό μέρος των σχεδίων της στρατηγικής για την ηλεκτροκίνηση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ωστόσο με το συγκεκριμένο project (Proportion Study 3D), το ιταλικό κέντρο σχεδιασμού με έδρα το Moncalieri, προσπαθεί να αναδείξει περαιτέρω την ευελιξία της. Η ιδέα δεν δημιουργήθηκε για να μπει στη μαζική παραγωγή, αλλά για να έρθουν στην επιφάνεια εναλλακτικές λύσεις, όσον αφορά τους όγκους και τις αναλογίες αμαξωμάτων.

Το εικονιζόμενο μοντέλο βασίζεται στην αρχιτεκτονική ΜΕΒ+ και έχει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Πρόκειται για ένα συμπαγές 3θυρο coupe όχημα 2+2, με μήκος 4,23 μέτρα, πλάτος 1,82 μέτρα και ύψος 1,49 μέτρα. Το μεταξόνιο είναι 2,6 μέτρα. Συνδυάζει τον σπορτίφ χαρακτήρα και το στυλ, χωρίς να… «θυσιάζει» την πρακτικότητα.
BUY NOW
Παράλληλα, το EVX μας αποκαλύπτει τις ικανότητες του CAS (Computer Aided Styling) της Italdesign, η οποία μπορεί να μετατρέπει τις αφηρημένες ιδέες σε τρισδιάστατα μοντέλα, σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό θεωρείται κάτι ελπιδοφόρο όχι μόνο για την VW, αλλά και για άλλους κατασκευαστές.

Στην πραγματικότητα, η πλατφόρμα ΜΕΒ δεν χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί μόνο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που υπάρχουν ήδη στην αγορά, αφού κάλλιστα θα βρει εφαρμογή υπό πολλές διαφορετικές εκφάνσεις για τις επόμενες γενιές.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ