Η ηλεκτρική Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio θα είναι πανίσχυρη

Alfa Romeo Stelvio

Η νέα Alfa Romeo Stelvio είναι καθοδόν, στη νέα της γενιά θα εξηλεκτριστεί κι όπως προκύπτει, η Quadrifoglio έκδοση της θα προσφέρει εξωπραγματική ιπποδύναμη.

Η ανανεωμένο, ηλεκτρικό πλέον SUV, αναμένεται να λανσαριστεί το επόμενο καλοκαίρι και να αποτελέσει το εφαλτήριο μίας σειράς από πρεμιέρες για την ιταλική μάρκα. Θα πατάει στην νέα πλατφόρμα STLA και θα κατασκευάζεται στη γειτονική χώρα.

Κι ενώ περιμένουμε τη νέα Stelvio με ενδιαφέρον, μετά τις δηλώσεις που έκανε ο επικεφαλής της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato, στο πλαίσιο της παρουσίασης της Milano, αυτά που έχουν στα σκαριά για την κορυφαία έκδοση της, μας κάνουν να αδημονούμε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Γάλλος ανέφερε πως η Quadrifoglio είναι ήδη στα 950 άλογα και δεν αποκλείεται να δυναμώσει ακόμα περισσότερο: «Αυτή είναι η τιμή της ιπποδύναμης αυτή τη στιγμή. Αν καταφέρουμε να φτάσουμε τα 1000 άλογα, θα το κάνουμε, αν και δεν είμαι σίγουρος πως αυτό αποτελεί προτεραιότητα. Ούτε για την εταιρεία, ούτε για τους πελάτες. Δική προτεραιότητα είναι να προσφέρει μία πλήρη οδηγική εμπειρία, ώστε να αντικαταστήσει επάξια τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτό σημαίνει πως οδηγεί, σταματάς, φορτίζεις, πίνεις ένα καφέ, πας στην τουαλέτα και αντίο. Το να πρέπει να περιμένεις δύο ώρες για να φορτίσεις το αυτοκίνητο, σκοτώνει όλα όσα αυτό προσφέρει. Αν πρέπει να οδηγείς με 130 χλμ./ώρα και σε περνάνε Panda και τροχόσπιτα, επίσης σκοτώνει όλα όσα προσφέρει το αυτοκίνητο».

Πως μεταφράζεται αυτό; Η νέα πλατφόρμα STLA Large στην οποία θα πατάει η νέα Stelvio, προσφέρεται για μπαταρίες μεγάλης χωρητικότητας, μπορεί να προσφέρει ταχεία φόρτιση (έως και 270 kW) αλλά και αξιοσημείωτη αυτονομία που μπορεί να ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα δίχως φόρτιση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτά είναι τα καλά νέα. Τα κακά νέα είναι πως ο Imparato «σκότωσε» την ιδέα μίας πανίσχυρης Tonale Quadrifoglio. Ο 57χρονος εξήγησε το γιατί: «Η σκέψη ήταν να βρούμε τρόπο να δημιουργήσουμε μία Tonale 400 ίππων. Όμως αυτός δεν βρέθηκε με λογικά κόστη και λογικά επίπεδα ρύπων CO2. Διότι για να οδηγείς σήμερα στη Γαλλία ένα αυτοκίνητο με εκπομπές άνω των 200g/km, πρέπει να πληρώνεις πολλά χρήματα. Ποιος θα αγοράσει μία Quadrifoglio εκεί; Ένας τρελός. Εγώ μπορεί να είμαι τρελός, όμως πόσοι άλλοι είναι σαν εμένα; Η Tonale λοιπόν δεν θα έχει Quadrifoglio έκδοση».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ