Η Huayra R Evo είναι το πιο ακραίο hypercar της Pagani

Pagani Huayra R Evo

Πιστή στον παραδοσιακό κινητήρα V12, η Huayra R Evo της Pagani αποδίδει 888 ίππους, είναι πιο ακραία από την "απλή" Huayra R και παραπέμπει στα αγωνιστικά πρωτότυπα του LeMans.

Πρόκειται για μια ειδική και σπάνια έκδοση, αποκλειστικά για χρήση στην πίστα, της Huayra, παρά το γεγονός ότι η τελευταία αντικαταστάθηκε το 2022 από τη νέα Pagani Utopia. H παραπομπή στα πρωτότυπα του LeMans αφορά όχι μόνο στο κάλυμμα του κόκπιτ, αλλά και στην επιμήκυνση της ουράς κατά 19 εκατοστά, που την καθιστά “codalunga” (longtail, μακριά ουρά).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εταιρεία HWA, που κατασκεύασε τον εξειδικευμένο V12 της Huayra R, τώρα έκανε ορισμένες επιπλέον αλλαγές για την R Evo: η μονάδα των 6.0 λίτρων ανέβηκε στους 888 ίππους με παρεμβάσεις στην εισαγωγή και στους εκκετροφόρους, και πλέον η κόκκινη γραμμή του είναι 200 στροφές ψηλότερα, στις 9.400 σ.α.λ.

Συνδέεται με το ίδιο σειριακό κιβώτιο της Huayra R της HWA, όμως η ακαμψία του αμαξώματός της έχει αυξηθεί κατά 38% χάρη στη χρήση των ανθρακονημάτων που εξέλιξε ο Horacio Pagani για την Utopia.

Αντίστοιχα αυξημένη είναι και η παραγωγή άντωσης, κατά 45%, χάρη στην μεγέθυνση όχι μόνο της ουράς αλλά και της εμπρός πτέρυγας (splitter) κατά 10,1 εκατοστά προς τα εμπρός. Παράλληλα, έχει μειωθεί και η αεροδυναμική αντίσταση, ενώ στα 320 km/h η άντωση που παράγεται είναι ίση με το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μια από τις σχεδιαστικές καινοτομίες της Huayra R Evo είναι τα αφαιρούμενα panels της οροφής, τα οποία εμπνεύστηκε ο Pagani μετά από το ταξίδι του σε αγώνα των Indycars στο Hashville των ΗΠΑ. Και το εντυπωσιακό είναι ότι τα ανοιχτά panels δεν χαλούν την αεροδυναμική, αλλά αντιθέτως προσθέτουν 5% περισσότερη άντωση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αύξηση της ισχύος χρειάστηκε και την αναβάθμιση των κεραμικών φρένων της Brembo, που παρέχουν κατά 14% καλύτερη πέδηση, ενώ τους τροχούς περικλύουν ειδικά εξελιγμένα ελαστικά Pirelli P Zero με διαφορετική σύσταση για καλύτερη πρόσφυση. Μάλιστα, στους ιδιοκτήτες παρέχονται δύο σετ ελαστικών, ένα για στεγνή και ένα για βρεγμένη άσφαλτο.

Οι τροποποιήσεις του εσωτερικού για οδήγηση στην πίστα περιλαμβάνουν την επένδυση των καθισμάτων με πυρίμαχο υλικό, ζώνες ασφαλείας έξι σημείων και προσκέφαλα από ανθρακονήματα με πλευρική στήριξη του κεφαλιού. Προς το παρόν η Pagani δεν έχει ανακοινώσει τον αριθμό των αντιτύπων της Huayra R Evo, ούτε την τιμή τους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ