
Η αμερικανική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων και tuning, κλέβει την παράσταση στην εβδομάδα αυτοκινήτου του Μοντερέι.
Πώς; Με την παρουσίαση μίας εκδοχής της Venom – του μοντέλου με το οποίο τα τελευταία χρόνια η Hennessey Performance Engineering (HPE) αφήνει άφωνη την αυτοκίνηση, «παρενοχλώντας» τους μεγάλους κατασκευαστές.

Τι έδειξαν λοιπόν οι Τεξανοί στο περίφημο “The Quail, A Motorsports Gathering”; To Venom F5 Revolution LF που όμως δεν είναι απλά μία ακόμα παραλλαγή του συγκεκριμένου μοντέλου.
BUY NOW

Είναι ένα one-off θηρίο, ένα από τα ισχυρότερα που έχουν κατασκευαστεί. Έλαβε τη φροντίδα του νεοσύστατου παρακλαδιού της Hennessey, που ακούει στο όνομα Maverick και αναλαμβάνει τα πιο εξατομικευμένα δημιουργήματα. Αυτό, ανήκει στον Αμερικανό συλλέκτη Louis Florey.

Είναι ένα συγκλονιστικό hypercar που εφοδιάζεται με (ορατό από το γυάλινο κάλυμμά του) V8 Fury Biturbo κινητήρα χωρητικότητας 6,6 λίτρων, που προσφέρει τη σχεδόν τρομακτική τιμή των 2031 ίππων!

Όμως δεν είναι εκεί η… τρέλα, έχουμε δει ξανά τέτοιους αριθμούς. Όχι όμως σε οχήματα όπου η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων!

Το πακέτο Evolution που εξοπλίζει τη Venom F5 Revolution LF περιλαμβάνει ακόμα εξελιγμένες αναρτήσεις και ρυθμίσεις που εξασφαλίζουν σταθερότητα σε ακραίες ταχύτητες.

Το αμερικανικό θηρίο βασίζεται σε ανθρακονημάτινο μονοκόκ νέας γενιάς, «ντυμένο» με αμάξωμα σε απόχρωση River Sand Metallic, με κεντρική λωρίδα από εμφανές ανθρακόνημα.

Από αεροδυναμικής πλευράς, δανείζεται λύσεις από τη Venom F5 Evolution αλλά εισάγει και νέες καινοτομίες, όπως επανασχεδιασμένο splitter, επιπλέον αεραγωγούς στο πλάι και νέα, ακόμα πιο εντυπωσιακή πίσω αεροτομή.

Στο εσωτερικό, η LF είναι σπαρτιάτικη αν και υπάρχει και οθόνη στο κέντρο του ταμπλό. Συναντάμε εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων αλλά και αλουμινίου, ειδικά στην κεντρική κονσόλα, εκεί όπου δεσπόζει το κιβώτιο σε σχήμα H.

Η τιμή του μοντέλου δεν ανακοινώθηκε αλλά είναι σίγουρο πως ο ιδιοκτήτης του χρειάστηκε να καταβάλλει πολλά περισσότερα από τα 2.6 εκατομμύρια ευρώ που κοστίζει η «απλή» F5.
