
Το σπορ κουπέ μοντέλο της αμερικανικής εταιρείας με βάση την Καλιφόρνια, είναι εντυπωσιακό τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά.
Όπως έχει ανακοινώσει η Karma, η παραγωγή του Amaris GT Coupe θα ξεκινήσει στα τέλη του επόμενου έτους, με αρχική τιμή γύρω στα 200.000 δολάρια. Μέχρι σήμερα, ξέραμε πως ήταν το περιτύλιγμα του εν λόγω μοντέλου, όμως τώρα, μερικές μόνο ημέρες πριν από την Εβδομάδα Αυτοκινήτου του Μοντερέι όπου θα κάνει την πρώτη επίσημη, δημόσια εμφάνισή του, αποκαλύφθηκε και το εσωτερικό του.
Κι όπως μπορείτε να δείτε, είναι εξίσου εντυπωσιακό με το εξωτερικό. Το Amaris έχει τιμόνι τύπου «squircle» (κάτι μεταξύ τετράγωνου και κύκλου), στο οποίο μεγάλο μέρος είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα – υλικό που συναντάμε σε διάφορα σημεία της καμπίνας: στην κεντρική κονσόλα, στο ταμπλό κ.α.
BUY NOW

Το υλικό αυτό συνδυάζεται αρμονικά με το δέρμα και σουέντ Crimson Orbit αλλά και σημεία με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα. Εκτός από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, χαμηλά στο ταμπλό υπάρχει μία μεγάλη οθόνη που φιλοξενεί το σύστημα infotainment αλλά και μία τρίτη, μπροστά από το κάθισμα του συνοδηγού! Έτσι, οι οθόνες είναι περισσότερες από τα καθίσματα, μιας και το Amaris είναι διθέσιο. Αξίζει ακόμα να σημειωθεί και η ύπαρξη γυάλινης οροφής με ηλεκτροχρωματική ρύθμιση.
Το Amaris GT Coupe υιοθετεί μια εξελιγμένη εκδοχή της σχεδιαστικής γλώσσας Comet Line της Karma, ο σκελετός του είναι από αλουμίνιο, υλικό που στο αμάξωμα συνδυάζεται με ανθρακονήματα. Έτσι το βάρος του σπορ μοντέλου, που πατά σε 22άρες ζάντες, παραμένει χαμηλά.

Το Amaris GT Coupe παίρνει ώθηση από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα που λειτουργεί ως γεννήτρια και μια μπαταρία 41,5 kWh.
Η Karma υποστηρίζει ότι το σύστημα αποδίδει συνολικά 708 ίππους και 916 Nm ροπής. Τα 0-96 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,4 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 265 χλμ./ώρα ενώ σε ότι αφορά στις αυτονομίες, η συνολική είναι στα 640 χιλιόμετρα, με το Amaris να μπορεί να καλύψει έως 160 χιλιόμετρα κινούμενο αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ