H value for money μάρκα επεκτείνει συνεχώς τη γκάμα της και τώρα δουλεύει πάνω σε ένα station wagon που θα κάνει τη διαφορά.
Εκεί είναι μία κατηγορία όπου η Skoda Octavia δεν έχει αντίπαλο – τουλάχιστον όχι στις σχετικά προσιτές οικονομικά λύσεις. Αυτό όμως αναμένεται να αλλάξει, με τη Dacia να παίρνει ως βάση το Bigster, για να δημιουργήσει ένα ευρύχωρο estate που θα βγει στους δρόμους μέσα στο 2026, με τιμή κάτω από τα 30.000 ευρώ.
Το νέο μοντέλο, που αναμένεται να μας συστηθεί τους επόμενους μήνες, θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην επέκταση της εν λόγω μάρκας στη δημοφιλέστερη κατηγορία αυτοκινήτων της Ευρώπης, την κατηγορία C. Άλλωστε τρώγοντας ανοίγει η όρεξη και μετά την επιτυχημένη είσοδο του Bigster, η Dacia παίρνει το 20% των πωλήσεών της από την κατηγορία αυτή.
BUY NOW
Περισσότερα σχετικά με αυτή τη στρατηγική κίνηση, είπε στον βρετανικό Τύπο η νέα CEO της Dacia, Katrin Adt: «Ο βασικός τομέας δραστηριοποίησής μας είναι σήμερα η κατηγορία B, αλλά έχουμε προτάσεις και στην A, και ξεκινήσαμε στην C – και το κάναμε με εξαιρετικά αποτελέσματα με το Bigster. Για να είναι όμως επιτυχής αυτή η επέκταση, πρέπει να προσέξουμε ώστε κάθε αυτοκίνητο να έχει τον δικό του ρόλο μέσα στην κατηγορία – τη δική του ταυτότητα – και μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι αυτό θα είναι μια εντελώς διαφορετική πρόταση για τον πελάτη από το Bigster».
Μέχρι τώρα, η μοναδική εικόνα που έχουμε από αυτό το μοντέλο αφορά διαρροή που δείχνει ένα πρωτότυπο, εντός της Skoda γνωστό με κωδική ονομασία C-Neo, που μοιάζει με υπερυψωμένο και επιμηκυμένο Sandero. Οι Τσέχοι θεωρούν πως υπάρχει ένα μεγάλο κομμάτι του αγοραστικού κοινού που κοιτά την κατηγορία C, που δεν θέλει SUV. Κι εκεί εστιάζουν.
Αναμένεται, όπως το Bigster κι άλλα μοντέλα της μάρκας, να πατά στην πλατφόρμα CMF-B του ομίλου Renault και να παίρνει ώθηση από παρόμοια κινητήρια σύνολα, βενζίνης, είτε mild-hybrid, είτε full-hybrid, ισχύος 128 έως 153 ίππων. Δεν είναι ακόμα σαφές αν θα διατεθεί και σε τετρακίνητη έκδοση.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ