
Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της ρουμανικής μάρκας, απέκτησε και ταχύτερη δυνατότητα φόρτισης.
Το Spring είναι ένα σημαντικό μοντέλο για τη Dacia - με αυτό κατάφερε να μεταφέρει τη value for money φιλοσοφία και στον κόσμο των EV. Μετράει 179.000 πωλήσεις στην Ευρώπη και μόνο φέτος, μέχρι και τον Ιούνιο, είχε 17.000 ταξινομήσεις, κατακτώντας τη δεύτερη θέση στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων λιανικής (κατηγορίες A, B, B-SUV).
Τώρα, η Dacia δίνει στο Spring ακόμα περισσότερα εφόδια για να αντιμετωπίσει τον αυξανόμενο και κυρίως εκ Κίνας ορμώμενο ανταγωνισμό. Ανανέωσε την πλατφόρμα στην οποία πατά και αυτή η ανανέωση επέτρεψε και την ενσωμάτωση ισχυρότερων συστημάτων κίνησης.
BUY NOW

Οι επιλογές ηλεκτροκινητήρων παραμένουν δύο, όμως αυτοί είναι πλέον 70 (52 kW) και 100 ίππων (75 kW) και αντικαθιστούν τους προηγούμενους των 45 και 65 ίππων αντίστοιχα. Εκτός από την περισσότερη ισχύ, χαρίζουν και έως +20% μεγαλύτερη ροπή από τα 80 έως τα 120 χλμ./ώρα ενώ έχουν κατέβει σημαντικά τα 0-100 χλμ./ώρα, στα 10.3 και 6.9 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.
Οι δυο ηλεκτροκινητήρες συνεργάζονται με νέα μπαταρία 24,3 kWh, τεχνολογίας LFP (Λιθίου-Σιδήρου-Φωσφορικού), επιλογή που βλέπουμε πρώτη φορά στον Όμιλο Renault, και η οποία εξασφαλίζει μεγαλύτερη ασφάλεια, διάρκεια ζωής και χαμηλότερο κόστος.

Παρά τις αναβαθμίσεις, το Spring παραμένει το ελαφρύτερο τετραθέσιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της αγοράς, με βάρος περί τον 1 τόνο, κάτι που συνεισφέρει στον τομέα της αυτονομίας. Η Dacia ανακοινώνει αυτονομία της τάξης των 12,4 kWh/100 χλμ. και αυτονομία της τάξης των 225 χιλιομέτρων σε κύκλο WLTP.
Επιπρόσθετα, βελτιώθηκε και η ταχύτητα φόρτισης. Το Spring έχει πλέον νέο φορτιστή DC 40 kW (από 30 kW πριν), που φορτίζει από 20% σε 80% σε μόλις 29 λεπτά. Από εκεί και πέρα, με φορτιστή AC 7 kW που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, με wallbox απαιτούνται 3 ώρες και 20 λεπτά για πλήρη φόρτιση ξεκινώντας από το 20% ενώ σε οικιακή πρίζα, απαιτούνται 10 ώρες.

Αναβαθμίσεις υπάρχουν ακόμα στην ισορροπία του οχήματος μέσω της βελτιωμένης κατανομής βάρους και της ενίσχυσης της στρεπτικής ακαμψίας ενώ έχουν γίνει επεμβάσεις και στα φρένα.
Το Spring δεν έχει αλλαγές αισθητικά – άλλωστε είχε ανανεωθεί πέρυσι, μόνο κάποιες αεροδυναμικές βελτιώσεις, ενώ προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού. Με τον κινητήρα των 70 ίππων διατίθεται στις εκδόσεις Essential και Expression, ενώ με εκείνο των 100 ίππων στην Extreme.

Στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7’’, που στην Extreme συνδυάζεται με κεντρική οθόνη αφής 10,1’’, ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto, και προαιρετικά Media Nav Live με πλοήγηση σε πραγματικό χρόνο και ενημερωμένους ευρωπαϊκούς χάρτες για 8 χρόνια.
Στις εκδόσεις Essential και Expression είναι στάνταρ το Media Control, που επιτρέπει έλεγχο μουσικής και τηλεφώνου από το τιμόνι ή μέσω της εφαρμογής Dacia Media Control στο smartphone. Τέλος, υπάρχει διαθέσιμη και μία νέα επιλογή στη χρωματική παλέτα του Dacia Spring, με τη βαφή Seafoam.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ