Η BMW λανσάρει την πιο προσιτή έκδοση eDrive20 της ηλεκτρικής iX1

BMW iX1 eDrive20

Η βαυαρική εταιρεία επεκτείνει την ηλεκτροκίνηση προς ευρύτερο αγοραστικό κοινό, καθώς η νέα BMW iX1 eDrive20 -που θα διατίθεται από το Νοέμβριο- ξεκινά στη Γερμανία από τις 47.000 ευρώ.

Πρόκειται για τη βασική, entry-level έκδοση του συμπαγούς Sports Activity Vehicle (SAV) της εταιρείας του Μονάχου. Ο ηλεκτροκινητήρας της BMW iX1 eDrive20 αποδίδει 204 ίππους (150 kW) και η μπαταρία των 64,7 kWh της χαρίζει αυτονομία 430-475 χιλιομέτρων (κατά WLTP).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive περιλαμβάνει τον ηλεκτροκινητήρα της στον εμπρός άξονα, αποδίδοντας από το μηδέν τα 247 Nm της ροπής του. Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση 0-100 km/h έρχεται σε 8,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει -ηλεκτρονικά περιορισμένη- στα 170 km/h.

Η μπαταρία, χρηστικής χωρητικότητας 64,7 kWh, έχει ενσωματωμένο φορτιστή που επιτρέπει την πλήρωσή της με έως και 11 kW σε πρίζα AC – συνθήκη στην οποία γεμίζει από το 0 στο 100% σε 6,5 ώρες. Προαιρετικά υπάρχει η επιλογή και φορτιστή 22 kW για πλήρη φόρτιση σε 3:45 ώρες, ενώ σε ταχυφορτιστή DC επιδέχεται έως 130 kW και η πλήρωση σε ποσοστό 10-80% γίνεται σε 29 λεπτά.

Σχεδιαστικά η eDrive20 δεν έχει διαφορές από τις άλλες iX1, ενώ στο εσωτερικό της το σύστημα BMW iDrive με QuickSelect λειτουργεί με το καινούριο λογισμικό BMW Operating System 9. Αυτό κάνει ακόμα ταχύτερες τις λειτουργίες και τις λήψεις over-the-ait υπηρεσιών και αναβαθμίσεων, καθώς και εξωτερικών εφαρμογών για την κεντρική οθόνη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μεταξύ των πρώτων περιλαμβάνονται εκτενέστερες υπηρεσίες πλοήγησης και υποβοήθησης της στάθμευσης, καθώς και περαιτέρω επιλογές των My Modes της BMW για την πλήρη εξατομίκευση κάθε αυτοκινήτου.

Όλα αυτά απεικονίζονται στη BMW Curved Display -με κλίση προς τον οδηγό- που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό, περιλαμβάνοντας δύο οθόνες 10,25 και 10,7 ιντσών. Η νέα αυτή γενιά του BMW iDrive έχει ανασχεδιασμένη οθόνη εκκίνησης, με το σύστημα QuickSelect. Ο ανασχεδιασμός επιφυλάσσει καλύτερη δομή του μενού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο εξοπλισμός του εσωτερικού συμπληρώνεται με το σύστημα πλοήγησης BMW Maps, με αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, καθώς και με πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης όπως το Parking Assistant με διαγραμμίσεις στην κάμερα οπισθοπορείας.

Η BMW iX1 eDrive20 κατασκευάζεται -και αυτή- στο εργοστάσιο της BMW στο Regensburg της Γερμανίας, και θα διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά από τον προσεχή Νοέμβριο του 2023 - όπως προαναφέραμε με τιμή που ξεκινά στη Γερμανία από τις 47.000 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ