Επίσημο: Αυτή είναι η νέα BMW X1 και η πρώτη iX1

BMW X1 iX1

Η BMW αποκάλυψε πριν από λίγη ώρα τη νέα γενιά της X1, καθώς και την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική της εκδοχή, την iX1.

Όταν λανσαριστεί τον Οκτώβριο του 2022, η νέα X1 θα διατίθεται αρχικά με μία γκάμα δύο βενζινοκινητήρων και δύο κινητήρων diesel. Αυτοί θα συνεργάζονται με ένα κιβώτιο Steptronic επτά σχέσεων με διπλό συμπλέκτη, στάνταρ, και η κινητήρια δύναμή τους θα διοχετεύεται στο δρόμο είτε μέσω των εμπρός τροχών, ή μέσω του ευφυούς συστήματος τετρακίνησης BMW xDrive, ανάλογα με το μοντέλο.

Αυτό το κουαρτέτο εκδόσεων θα ακολουθήσει άμεσα η αμιγώς ηλεκτρική BMW iX1 xDrive30 καθώς και δύο plug-in υβριδικά μοντέλα και δύο ακόμα εκδόσεις με συμβατικούς κινητήρες με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BMW X1 iX1

Το σμίλευμα των επιφανειών, οι γραμμές και οι αριστοκρατικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης της BMW X1, καταδεικνύουν την Sports Activity Vehicle ταυτότητα πιο ξεκάθαρα από ποτέ, στην τρίτη γενιά του μοντέλου. Σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν περιλαμβάνουν τις ισχυρές αναλογίες, τα σχεδόν τετράγωνα τόξα των θόλων των τροχών και το χαρακτηριστικό στυλ των μοντέλων BMW X στο εμπρός και πίσω μέρος.

BMW X1 iX1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό, η υπερυψωμένη θέση των καθισμάτων και η προοδευτική premium ατμόσφαιρα που συναντάται στην BMW iX1, συμβάλλουν στη δημιουργία μιας ξεχωριστής οδηγικής εμπειρίας στο εσωτερικό του compact SUV. Τα κύρια χαρακτηριστικά στην επανασχεδίαση της καμπίνας είναι ο πιο λεπτός πίνακας οργάνων, το BMW Curved Display, το “αιωρούμενο” υποβραχιόνιο με ενσωματωμένο πάνελ ελέγχου και η επιφάνεια του smartphone με έμμεσο φωτισμό στο εμπρός μέρος της κεντρικής κονσόλας.

BMW X1 iX1

Ο πίσω χώρος της νέας BMW X1 περιλαμβάνει τρία καθίσματα πλήρους μεγέθους που προσφέρουν σημαντικά βελτιωμένη άνεση. Οι διαιρούμενες σε ποσοστό 40 : 20 : 40 πλάτες των πίσω καθισμάτων μπορούν να αναδιπλώνονται ή να ρυθμίζονται σε διαφορετική γωνία για αύξηση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών μπορεί να αυξηθεί από 540 σε 1.600 λίτρα το μέγιστο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σύστημα πλοήγησης BMW Maps, ένα δερμάτινο τιμόνι Sport, ο ευφυής αυτόματος έλεγχος κλιματισμού δύο ζωνών και ένας αισθητήρας βροχής με αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων, όλα προσφέρονται στάνταρ στη νέα γενιά της BMW X1, όπως και οι τέσσερις θύρες USB-C, οι δύο πρίζες 12V και ο πολύ μεγαλύτερος αριθμός συστημάτων υποβοήθησης οδηγού συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο.

BMW X1 iX1

Η BMW iX1 xDrive30 είναι το πρώτο τετρακίνητο ηλεκτρικό μοντέλο που λανσάρει η μάρκα στην πολυτελή compact κατηγορία. Δύο άριστα συνδυασμένες μονάδες κίνησης στον εμπρός και τον πίσω άξονα αποδίδουν συνολική ισχύ 230 kW/313 hp (υπολογίζοντας την προσωρινή στιγμιαία αύξηση ισχύος), και παράγουν συνολική ροπή 494 Nm. Το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης εξασφαλίζει εξαιρετική πρόσφυση και κατευθυντική ευστάθεια σε όλες τις καταστάσεις. Η BMW iX1 xDrive30 ολοκληρώνει το σπριντ 0 – 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, περιλαμβάνει επιπρόσθετα την εξαιρετικά αποδοτική τεχνολογία φόρτισης του αυτοκινήτου, συμπερ. του βελτιωμένου λογισμικού φόρτισης που συναντάμε στην BMW i7, και μιας μπαταρίας υψηλής τάσης που τοποθετείται στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, της οποίας η υψηλή ενεργειακή πυκνότητα χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία 413 – 438 χλμ.

BMW X1 iX1

Η νέα BMW X1 θα λανσαριστεί με δυνατότητα επιλογής συμβατικών κινητήρων εσωτερικής καύσης με μία γκάμα που περιλαμβάνει δύο βενζινοκινητήρες και δύο μονάδες diesel από τη νέα αρθρωτή γενιά κινητήρων Efficient Dynamics του BMW Group. Η ήπια υβριδική τεχνολογία δεύτερης γενιάς 48V με ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο κιβώτιο Steptronic επτά σχέσεων, συνεισφέρει στην ενίσχυση τόσο της αποδοτικότητας όσο και της απόδοσης ισχύος στους δύο ισχυρότερους κινητήρες.

Με αυτή την τεχνολογία, η τετρακύλινδρη BMW X1 xDrive23i μπορεί να αποδίδει μέγιστη ισχύ 218 hp (από το συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης με ισχύ έως 204 hp και του ενσωματωμένου ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει έως 19 hp). Επίσης, στη γκάμα εκδόσεων που θα διατίθενται στο λανσάρισμα είναι η νέα BMW X1 sDrive18i με την ισχύ ενός τρικύλινδρου κινητήρα 156 hp.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BMW X1 iX1

Ένας τετρακύλινδρος κινητήρας diesel συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία στη νέα BMW X1 xDrive23d για την απόδοση μέγιστης ισχύος 211 hp (από το συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης με έως 197 hp και του ενσωματωμένου ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει έως 19 hp). Ο τετρακύλινδρος κινητήρας diesel στη νέα BMW X1 sDrive18d παράγει 150 hp.

Ανεξάρτητα από το σύστημα μετάδοσης κίνησης με το οποίο εφοδιάζονται, όλες οι νέες εκδόσεις BMW X1 έχουν ξεκάθαρο προσανατολισμό σε επίπεδο οδικών χαρακτηριστικών, σε όλων των ειδών τις συνθήκες και προσφέρουν την οδηγική εμπειρία για την οποία φημίζεται η μάρκα. Η προηγμένη τεχνολογία πλαισίου του πολύπλευρου μοντέλου πετυχαίνει την τέλεια αρμονική ισορροπία μεταξύ του σπορ, ευέλικτου χειρισμού αφενός και της άνεσης σε μεγάλες αποστάσεις, αφετέρου. Τα απαραίτητα εργαλεία για το σκοπό αυτό, προσφέρει μία δομή αμαξώματος που μειώνει το βάρος, αυξάνοντας την ακαμψία, ένα μακρύ μεταξόνιο, τα φαρδύτερα μετατρόχια σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, αλλά και οι στοχευμένες αναβαθμίσεις στον εμπρός άξονα ενός συνδέσμου με γόνατα ελατηρίων και στον πίσω άξονα τριών συνδέσμων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BMW X1 iX1

Η τεχνολογία ελέγχου ολίσθησης (near-actuator wheel slip limitation) τοποθετείται στάνταρ στη νέα BMW X1, προς όφελος της πρόσφυσης και της κατευθυντικής ευστάθειας. Άλλα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν, το ενσωματωμένο σύστημα πέδησης και τα έξτρα αμορτισέρ στον εμπρός άξονα που ρυθμίζουν συνεχώς την απόσβεσή τους, ανάλογα με την αντίστοιχη διαδρομή των ελατηρίων (lift-related dampers). Η προαιρετική, προσαρμοζόμενη ανάρτηση M διαθέτει επιλεκτική απόσβεση βάσει της συχνότητας των κραδασμών (frequency-selective damping), σπορ σύστημα διεύθυνσης και μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 15 mm.

BMW X1 iX1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τεχνολογική πρόοδος που έχει επιτελεστεί στη νέα BMW X1, συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο είναι επίσης εμφανής στην πολύ μεγαλύτερη γκάμα συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης, που είναι διαθέσιμα. Τα στάνταρ χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το Cruise Control με λειτουργία πέδησης και το σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης (front-collision warning system), το οποίο είναι πλέον σε θέση να εντοπίζει επερχόμενα οχήματα όταν στρίβουν αριστερά (σε χώρες όπου τα οχήματα κινούνται στη δεξιά πλευρά) και πεζούς και δικυκλιστές όταν στρίβουν δεξιά. Το Parking Assistant συμπερ. των Reversing Assist Camera και Reversing Assistant αποτελεί επίσης μέρος της γκάμας του στάνταρ εξοπλισμού.

Η νέα BMW X1 προσφέρει επίσης στους επιβάτες της την τελευταίας γενιάς πολυαισθητηριακή εμπειρία οχήματος BMW iDrive με τη μορφή του BMW Live Cockpit Plus (στάνταρ). Βασισμένο στο BMW Operating System 8, περιλαμβάνει την κυρτή οθόνη BMW Curved Display με τα προηγμένα γραφικά και δομή του μενού της, μαζί με τον ευφυή προσωπικό βοηθό BMW Intelligent Personal Assistant που τώρα έχει αποκτήσει πρόσθετες δεξιότητες. Η πλήρως ψηφιακή οθόνη είναι ομαδοποιημένη και σχηματίζεται από την οθόνη πληροφοριών 10.25” και την οθόνη ελέγχου με διαγώνιο 10.7”. Το νέο BMW iDrive στόχο έχει να προσφέρει διαισθητικό έλεγχο μέσω αφής και φωνής. Η ευρεία ψηφιοποίηση του εσωτερικού επιτρέπει τη σημαντική μείωση του αριθμού των φυσικών κουμπιών, χειριστηρίων και διακοπτών που απαιτούνται για τη λειτουργία του οχήματος.

bmw X1 iX1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ