Techart GTstreet R Cabriolet: Ένα άλλο πρόσωπο της Porsche 911 Turbo

Techart GTstreet R Cabriolet

Ο γερμανικός οίκος μετατροπών Techart συνεχίζει τους πειραματισμούς του πάνω στη νέα γενιά του supercar του Zuffenhausen, καθώς μετά το πακέτο μετατροπής της Porsche 911 Coupe στις αρχές του καλοκαιριού τώρα παρουσίασε και την αντίστοιχη ανοικτή έκδοση.

Παρότι μοιάζει με μια θεωρητική 911 GT2 Convertible -που μάλλον δεν βρίσκεται στα πλάνα της Porsche-, το GTstreet R Cabriolet βασίζεται στην 911 Coupe Turbo. Υιοθετεί όλα τα ανθρακονημάτινα εξαρτήματα της μετατροπής της Coupe από τον οίκο Techart, αλλά αυτή τη φορά τα συνδυάζει με την μαλακή, ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μηχανικά, η μετατροπή περιλαμβάνει και την παρέμβαση στον κινητήρα -που τώρα αποδίδει 800 ίππους και 950 Nm ροπής!- και στο σύστημα εξάτμισης. Το τελευταίο είναι χειροποίητο, έχει διπλή απόληξη από ανοξείδωτο ατσάλι, και διαθέτει και μια ειδική βαλβίδα που αλλάζει εν κινήσει τον ήχο που εκπέμπει. Η τελική ταχύτητα του Techart GTstreet R αγγίζει τα 350 km/h.

Όσο για το στήσιμο στο δρόμο, ο γερμανικός οίκος έχει χαμηλώσει την απόσταση από το έδαφος κατά 25 χιλιοστά μέσω της παρέμβασης στη διαδρομή της ανάρτησης - την οποία έχει επιπλέον κάνει σκληρότερη. Αυτό τον καιρό, μάλιστα, η εταιρεία εξελίσσει και ένα σύστημα πλήρως ρυθμιζόμενης ανάρτησης.

Οι παρεμβάσεις στο αμάξωμα, σίγουρα όχι διακριτικές αλλά και ίσως όχι κραυγαλέες, δεν συμβάλλουν μόνο στη διαφοροποίηση της εικόνας αυτής της παραλλαγής της 911, αλλά και στην αναβάθμιση της αεροδυναμικής της απόδοσης. Επιπλέον, η μεγέθυνση των αεραγωγών στο ρύγχος παρέχει την έξτρα απαραίτητη ψύξη του intercooler του υπερσυμπιεστή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το καπό και η πίσω πτέρυγα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, για τον κρίσιμο σκοπό της μείωσης του βάρους που βρίσκεται ψηλά στο αμάξωμα. Τα δύο αυτά εξαρτήματα δείχνουν, κιόλας, το πανάκριβο υλικό κατασκευής τους, καθώς η Techart επέλεξε να μην τα βάψει και να αφήσει την αισθητική των γυμνών ανθρακονημάτων. Το ίδιο υλικό πλαισιώνει τους θόλους των τροχών, τους εμπρός και πλευρικούς αεραγωγούς και το διαχύτη.

Η μετατροπή συμπληρώνεται από μαύρες σπορ ζάντες 20 ή 21 ιντσών, προαιρετικά από ανθρακονημάτινα δισκόφρενα, από διχρωμία του αμαξώματος και από υλικά όπως Alcantara, ανκθρακόνημα, δέρμα και παλαιάς υφής υφασμάτινες ενθέσεις στο εσωτερικό.

Το κόστος για όλα αυτά, για έναν ήδη ιδιοκτήτη μιας καινούριας 911 Turbo ή Turbo S, αγγίζει τα 63.000 Ευρώ - προσφέροντας σε αντάλλαγμα μια Porsche 911 πολύ διαφορετική από τις «κοινές». Σε αυτή την κατεύθυνση, η Techart θα κατασκευάσει την GTstreet R Cabriolet σε μόνο 87 αντίτυπα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ