H Volkswagen ετοιμάζει για το 2025 το hot ID.3 GTX

VW ID.3 2023 1

Η κορυφαία σπορ έκδοση του ηλεκτρικού hatch της Volkswagen θα έρθει σε δύο χρόνια, με 300 ίππους και πάνω από 500 χιλιόμετρα αυτονομίας. Διαβάστε όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το ID.3 GTX.

Μετά τα ID.4 και ID.5, παίρνει σειρά και το συμπαγές hatchback ID.3 για να υιοθετήσει τα αρχικά GTX - που παραπέμπουν στις εκδόσεις επιδόσεων της οικογένειας ID των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Volkswagen.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ID.3 GTX εξελίσσεται τα τελευταία δύο χρόνια από την εταιρεία του Wolfsburg, με τελικό στόχο να βγει στην ευρωπαϊκή αγορά το 2025 απέναντι στον αυξανόμενο ανταγωνισμό στα hot-hatch επιδόσεων – ακόμα και τον «ενδοοικογενειακό», από το Cupra Born.

Σχεδιαστικά δεν θα έχει το επιθετικό σχέδιο που συναντάμε, για παράδειγμα, στο Golf GTI - αλλά το αμάξωμά του ID.3 GTX θα έχει αρκετά πιο δυναμικές προδιαγραφές σε σχέση με τις «απλές» εκδόσεις.

Στο επίκεντρο βρίσκεται ο εμπρός προφυλακτήρας, ο οποίος θα είναι πιο ογκώδης και θα διαθέτει μαύρη κυψελοειδή γρίλια στο κέντρο του και πιο σπορτίφ αεραγωγούς στις άκρες του. Επίσης, η έκδοση GTX του ID.3 θα είναι χαμηλωμένη προς το έδαφος, και θα διαθέτει πιο σπορτίφ μαύρα μαρσπιέ και μεγαλύτερης διαμέτρου ζάντες αλουμινίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο προφυλακτήρας θα είναι τροποποιημένος και στην ουρά του αυτοκινήτου, ενισχύοντας τον δυναμισμό και της πίσω όψης. Κατά τα άλλα, οι αλλαγές θα είναι διακριτικές και αρκετά μινιμάλ στο εσωτερικό, όπου απλώς θα τοποθετηθούν πιο σπορτίφ καθίσματα με ραμμένο στο σήμα GTX στα προσκέφαλα.

Προς το παρόν παραμένει μυστήριο το σύστημα ηλεκτροκίνησης που θα πυροδοτεί το ID.3 GTX, και εν πολλοίς θα εξαρτηθεί από την προσέγγιση που έχει επιλέξει η Volkswagen. Σε περίπτωση που η γερμανική εταιρεία επιλέξει να τοποθετήσει δύο ηλεκτροκινητήρες, και να το κάνει τετρακίνητο, η ισχύς του θα κυμαίνεται στους 300-340 ίππους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από την άλλη, κάτι τέτοιο θα στερήσει τον εμπρός αποθηκευτικό χώρο στο ρύγχος (frunk) και βεβαίως θα αυξήσει την τιμή. Αν η VW δεν επιλέξει τη λύση των δύο κινητήρων, μπορεί και πάλι να προσεγγίσει τους 300 hp με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, αυτό του νέου ID.7 που αποδίδει 286 hp.

Σε κάθε περίπτωση, η μπαταρία θα παραμείνει αναλλοίωτη -στις 77 kWh- και θα προσφέρει έτσι περισσότερα από 500 km αυτονομίας. Τις -επίσημες- λεπτομέρειες θα μάθουμε μέσα στο 2024, καθώς θα πλησιάζει η πρεμιέρα του Volkswagen ID.3 GTX.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ