
Η ιαπωνική εταιρεία προχωρά στην αναβάθμιση του C-HR προσφέροντας εμπλουτισμένο πακέτο συστημάτων ασφαλείας, πλουσιότερο εξοπλισμό και νέα χρώματα.
Το Toyota C-HR αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα SUV της ελληνικής αγοράς. Το 2024 κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία του, ενώ το 2025 μέχρι στιγμής φιγουράρει στην κορυφή των πωλήσεων στα C-SUV, ξεπερνώντας ισχυρούς αντιπάλους. Η Toyota, ωστόσο, δεν μένει με σταυρωμένα χέρια. Παρά την εμπορική επιτυχία, συνεχίζει να εξελίσσει το μοντέλο της, διατηρώντας το στην αιχμή του ανταγωνισμού.
Για το 2026, το C-HR αποκτά νέες αποχρώσεις στο αμάξωμα, το Dark Blue και το Storm Gray, που σε συνδυασμό με τα διχρωματικά πακέτα Bi-tone (Dark Blue/Night Sky Black και Storm Grey/Night Sky Black) ενισχύουν τον ξεχωριστό χαρακτήρα του.
BUY NOW

Στο εσωτερικό, οι εκδόσεις Comfort Plus στην Plug-in εκδοχή και Style αποκτούν νέα υφασμάτινη επένδυση σε σκούρο γκρι χρώμα, ενώ η τελευταία ξεχωρίζει επιπλέον με νέο σχέδιο στις 18άρες ζάντες αλουμινίου.
Στο κομμάτι της τεχνολογίας, το ανανεωμένο C-HR ενσωματώνει αναβαθμισμένα συστήματα ασφάλειας Toyota T-Mate, με την τελευταία γενιά Toyota Safety Sense να ανήκει πλέον στον βασικό εξοπλισμό.

Ακόμη και οι πιο προσιτές εκδόσεις εξοπλίζονται με κάμερα παρακολούθησης οδηγού, adaptive cruise control, σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας, παρακολούθηση τυφλής γωνίας, φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αυτόματη λειτουργία προβολέων, σύστημα διακοπής οδήγησης σε έκτακτη ανάγκη, σύστημα προ-σύγκρουσης με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών (PCS), καθώς και ειδοποίηση για εγκάρσια κίνηση κατά την όπισθεν με αυτόματο φρενάρισμα.
Όσον αφορά το digital στοιχείο της καμπίνας, οι βασικές εκδόσεις συνεχίζουν να διαθέτουν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και το σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect με οθόνη αφής 8 ιντσών, η οποία στις ανώτερες εκδόσεις φτάνει στις 12,3 ίντσες.

Η γκάμα κινητήρων συνεχίζει με τις γνωστές και αξιόπιστες υβριδικές μονάδες πέμπτης γενιάς της Toyota. Η λίστα περιλαμβάνει τον φουλ υβριδικό 1,8 με 140 ίππους, τον 2.0 Hybrid με 197 ίππους που διατίθεται τόσο σε προσθιοκίνητη όσο και σε τετρακίνητη έκδοση, ενώ για όσους θέλουν περισσότερη ισχύ και αυτονομία χωρίς περιορισμούς, υπάρχει o Plug-in Hybrid κινητήρας με 223 ίππους.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η σπορτίφ έκδοση GR Sport θα είναι πλέον διαθέσιμη και με τον μικρότερο υβριδικό κινητήρα 1.8, κάνοντας την πιο δυναμική εκδοχή του μοντέλου ακόμα πιο προσιτή. Η συγκεκριμένη έκδοση ξεχωρίζει για τις αποκλειστικές ζάντες 19 ιντσών, το εσωτερικό με Ultrasuede επένδυση, τις κόκκινες ραφές, το head-up display και φυσικά τα δυναμικά αισθητικά στοιχεία GR Sport που το κάνουν άμεσα αναγνωρίσιμο στον δρόμο.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ