H Tesla έγινε η εταιρεία αυτοκινήτων με τους πιο πιστούς πελάτες

Tesla factory

Μετά από διαδοχικά 12 χρόνια που κυριαρχούσε η Ford στην πίστη με την οποία την ακολουθούσαν οι αγοραστές των αυτοκινήτων της, η πρωτιά αυτή -μία ακόμη- πέρασε τώρα στην Tesla.

Το 2022 ήταν, από πολλές απόψεις, μια προβληματική χρονιά τόσο για τους αγοραστές όσο και για τους επενδυτές της εταιρείας ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Καλιφόρνιας. Η Tesla βρισκόταν στη θύελλα αγωγών για τα συστήματα ημι-αυτόνομης οδήγησης, προβλημάτων παραγωγής λόγω έλλειψης των microchips, αμφιβολιών για την αφοσίωση του Elon Musk ενόσω εκείνος ασχολούνταν με το Twitter και αυξαμένων προτάσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τον ανταγωνισμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Είναι εύκολο να δει κανείς ότι σε όλο αυτό το έτος η Tesla γύρισε εν μέρει την πλάτη της στους αγοραστές της. Όμως, τα στοιχεία δείχνουν μια διαφορετική εικόνα: η αμερικανική εταιρεία ήταν η μεγάλη νικήτρια των βραβείων «2022 S&P Global Mobility Automotive Loyalty Awards», με το πρώτο έπαθλο στην κατηγορία των «Πιο Πιστών Πελατών».

Το βραβείο αυτό κατακτούσε στις ΗΠΑ για 12 διαδοχικά χρόνια η Ford. Μαζί με αυτό, η Tesla κατέκτησε και το έπαθλο του «Μεγαλύτερου Περιθωρίου Κέρδους», σε μια περίοδο που -λόγω της έλλειψης microchips- η αγοραστική πίστη έπεσε από το 54,6% του 2019 στο 50,2% το 2022. Επίσης, κατέκτησε τις αντίστοιχες διαδκρίσεις στα Συμπαγή Crossovers με το Model Y και στα συμπαγή πολυτελή με το Model 3.

Το βραβείο του ομίλου με τη μεγαλύτερη πίστη των πελατών της κέρδισε, στο μεταξύ, η General Motors, για όγδοη χρονιά στη σειρά και για 19η τα τελευταία 27 χρόνια. Όσο για τη Ford, κέρδισε το έπαθλο του καλύτερου Pickup με το F-150 και του καλύτερου πολυτελούς SUV με το Lincoln Nautilius.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, τη διάκριση της μεγαλύτερης «πίστης στον ίδιο αντιπρόσωπο» κέρδισε η Subaru, καθώς σε ποσοστό 40% οι ιδιοκτήτες ενός αυτοκινήτου της ιαπωνικής εταιρείας επέστρεφαν στον ίδιο έμπορο για την αγορά του νέου τους αυτοκινήτου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ