Η εταιρεία του Zuffenhausen φαίνεται έτοιμη να παρουσιάσει την πιο ακραία έκδοση της Panamera μέχρι σήμερα, μια νέα, καθαρόαιμη και προσανατολισμένη στην πίστα εκδοχή του πολυτελούς τετράθυρου sedan.
Ένα πρωτότυπο της Panamera αυτής, με εμφανείς διαφοροποιήσεις που προδίδουν πως πρόκειται για μια Panamera Turbo GT, ήδη βρίσκεται στη φάση των δοκιμών στην πίστα. Μέχρι τώρα, η ισχυρότερη Panamera ήταν η Turbo S E-Hybrid, με 760 ίππους από το V8 plug-in υβριδικό σύστημα, ωστόσο η Porsche ετοιμάζει κάτι ακόμη πιο δυναμικό και επιθετικό.
Το νέο πρωτότυπο διακρίνεται από μεγάλους αεραγωγούς στα εμπρός φτερά, σταθερή πίσω αεροτομή, ανασχεδιασμένο διαχύτη και στρογγυλές απολήξεις εξάτμισης, ενώ στο πίσω μέρος δεσπόζει ένα μικρό gurney flap για βελτιωμένη κάθετη αεροδυναμική πίεση. Ενδιαφέρον προκαλούν και τα αυτοκόλλητα με τα λογότυπα του Nurburgring και του Bilster Berg, δείχνοντας πως οι δοκιμές στις πίστες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.
BUY NOW
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως κάτω από το καπό παραμένει ο γνωστός V8 κινητήρας, πιθανότατα σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα, καθώς το πρωτότυπο εντοπίστηκε με δύο διαφορετικά ύψη ανάρτησης, κάτι που υποδηλώνει την παρουσία του συστήματος Active Ride Control - τεχνολογία διαθέσιμη αποκλειστικά στις plug-in υβριδικές εκδόσεις της Panamera.
Όλα δείχνουν ότι η νέα Panamera Turbo GT θα αποδίδει ακόμη περισσότερους ίππους από τους 760 της S E-Hybrid, μέσω αναβαθμίσεων τόσο στο θερμικό όσο και στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
Στο εσωτερικό, οι φωτογραφίες αποκαλύπτουν την ύπαρξη roll cage τύπου RS πίσω από τα εμπρός καθίσματα, στοιχείο που φανερώνει τον αγωνιστικό της χαρακτήρα. Ωστόσο, τα πίσω καθίσματα παραμένουν, όπως αποδεικνύεται από ένα λούτρινο παιχνίδι που φαίνεται ακουμπισμένο ανάμεσα στους επιβάτες, μια λεπτομέρεια που μαρτυρά ότι η Porsche δεν έχει θυσιάσει πλήρως την πρακτικότητα στο βωμό της ταχύτητας.
Η νέα, ακραία Panamera πιθανότατα θα προσφέρεται και με πακέτο Weissach, όπως συμβαίνει στις 911 GT3 και Taycan Turbo GT, με στόχο να ενισχύσει περαιτέρω τον καθαρόαιμο οδηγικό της χαρακτήρα.
Η εξέλιξη αυτής της έκδοσης έχει καθοριστική σημασία για τη συνέχιση της ζωής της Panamera, ειδικά μετά την απόφαση της Porsche να παγώσει την ανάπτυξη της ηλεκτρικής πλατφόρμας SSP Sport, που αρχικά προοριζόταν για την επόμενη γενιά.
Ο απερχόμενος διευθύνων σύμβουλος, Oliver Blume, επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει στις θερμικές και υβριδικές εκδόσεις της Panamera “μέχρι και τη δεκαετία του 2030”, διατηρώντας το εμβληματικό μοντέλο στην κορυφή της κατηγορίας του.