H Porsche παρουσίασε και τρίτη παραλλαγή της Cayenne E-Hybrid

Porsche Cayenne S E-Hybrid

Η εταιρεία του Zuffenhausen επέκτεινε τη γκάμα της ανανεωμένης υβριδικής Cayenne με την Cayenne S E-Hybrid, που είναι προσανατολισμένη στην ισορροπία οδικής συμπεριφοράς και άνεσης και στην αποδοτικότητα.

Η έκδοση S E-Hybrid του γερμανικού Super-SUV τοποθετείται ανάμεσα στην Cayenne E-Hybrid και την Cayenne Turbo E-Hybrid, με σκοπό να πετύχει τη βέλτιστη ισορροπία σπορ απόδοσης και καθημερινής άνεσης. Όπως και όλες οι άλλες, διατίθεται σε κλασσική SUV όσο και πιο δυναμική Coupe SUV σιλουέτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με τη νέα Cayenne που παρουσίασε φέτος η Porsche αναβάθμισε και την υβριδική της τεχνολογία, κι έτσι η S E-Hybrid έχει βελτιωμένη ηλεκτρική αυτονομία και απαιτεί λιγότερο χρόνο φόρτισης - χάρη στο ευφυές της σύστημα διαχείρισης της ενέργειας.

Ο τροποποιημένος κινητήρας V6 Turbo 3.0 λίτρων της Cayenne S E-Hybrid αποδίδει 353 ίππους και συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 176 hp. Συνδυαστικά, τα δύο μοτέρ αποδίδουν 519 ίππους και 750 Nm ροπής, προσδίδοντας στο γερμανικό SUV εκρηκτικές επιδόσεις: δηλαδή, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,7'' και τελική ταχύτητα 263 km/h.

Με την μπαταρία των 25,9 kWh η Cayenne S E-Hybrid προσφέρει μέχρι και 90 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας στην πόλη (περίπου 71-78 km στο μεικτό κύκλο). Ο ενσωματωμένος της φορτιστής παρέχει τη δυνατότητα πλήρους φόρτισης της μπαταρίας σε παροχή AC 11 kW σε λιγότερο από δυόμισι ώρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περνώντας στα μηχανικά της μέρη, η στάνταρ αερανάρτηση συμβάλλει στην επίτευξη της «χρυσής τομής» στιβαρού πατήματος στο δρόμο και άνεσης στην καθημερινότητα. Διαθέτει μεγάλο εύρος ρύθμισης των ελατηρίων, από πολύ μαλακά και άνετα μέχρι σκληρότερα για δυναμική απόσβεση.

Σχεδιαστικά, η Cayenne S E-Hybrid ξεχωρίζει από τους τροχούς των 20 ιντσών και από τις δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι. Συνδυάζεται με το εξωτερικό πακέτο Silver, και στην Coupe έκδοσή του με το Black, που περιλαμβάνουν -προαιρετικά- και τους matrix LED προβολείς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά στο εσωτερικό, οι εμπρός επιβάτες έχουν καθίσματα οκτώ ρυθμίσεων και ο οδηγός το πακέτο Sport Chrono που περιλαμβάνει το διακόπτη επιλογής του οδηγικού προφίλ, ατσάλινα πεντάλ, καθώς και την εφαρμογή My Porsche app στην κεντρική οθόνη με νέες λειτουργίες στο Apple CarPlay. Ο διάκοσμος διαθέτει το πακέτο Diamar σε ασημί απόχρωση.

Θυμίζουμε ότι η νέα Cayenne -όπως και η S E-Hybrid, τώρα- προσφέρει προαιρετικά και την επιπλέον, τρίτη οθόνη στο ταμπλό εμπρός από το συνοδηγό, με λειτουργίες αναπαραγωγής Video, και επίσης το νέο σύστημα ελέγχου ποιότητας του αέρα στο εσωτερικό. Η διάθεση της νέας Cayenne S E-Hybrid έχει ξεκινήσει, και οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν από τον προσεχή Νοέμβριο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ