H Peugeot εξετάζει τη δημιουργία διαδόχου του 108

Peugeot 108

Η πιθανή δημιουργία της κατηγορίας «E-Car» που εξετάζει η Ευρωπαϊκή Ένωση, θα αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά.

Μία τέτοια κίνηση από την ΕΕ, θα ενθαρρύνει τους κατασκευαστές να επιστρέψουν σε υπερσυμπαγή, οικονομικά μοντέλα όπως το Peugeot 108. Το εν λόγω μοντέλο που ήταν προϊόν συνεργασίας με τις Toyota και Citroen και άμεσα συγγενικό με τα Aygo και C1, έπαψε να παράγεται πριν από μία τετραετία. Μια εξέλιξη που άφησε τον… Λέοντα δίχως μικρό όχημα πόλης μετά από τρεις δεκαετίες – μία διαδρομή που είχε ξεκινήσει το 1991 με το 106.

Σήμερα, το μεγαλύτερο 208 αποτελεί τη βάση της γκάμας της γαλλικής εταιρείας. Όμως αυτό είναι πιθανό να αλλάξει σύντομα, εφόσον αυτή η νέα κατηγορία «E-car» αποδειχθεί πως θα έχει (με αρωγό τη νομοθεσία), περιθώρια κέρδους για τους κατασκευαστές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περισσότερα για αυτό το ενδεχόμενο είπε στον βρετανικό Τύπο ο CEO της Peugeot, Alain Favey: «Υπήρχε το 108, υπήρχε το 107 και υπήρχε το 106 στο παρελθόν. Έχουμε πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα στην κατηγορία A και μάλιστα, όχι πολύ καιρό πριν. Άρα, σίγουρα, αν υπάρξει αυτή η νέα κατηγορία που μας επιτρέπει να παράγουμε μικρότερα αυτοκίνητα με κέρδος, τότε προφανώς θα υπάρχει χώρος για την Peugeot σε αυτή την κατηγορία, όπως υπήρχε και στο παρελθόν».

Ωστόσο, ο Favey ξεκαθάρισε πως αυτή η… επιστροφή, θα γίνει μόνο υπό το προαναφερθέν, βιώσιμο πλαίσιο: «Όσο αυτό δεν υπάρχει, επιβεβαιώνω ό,τι είχε πει η προκάτοχός μου, Linda Jackson. Πως σήμερα, δεν υπάρχει χώρος για αυτοκίνητα A-segment, καθώς ουσιαστικά όλοι αποχωρούν από αυτό το segment για τον ίδιο λόγο - ότι δεν υπάρχει τρόπος να φτιαχτεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο σε τόσο χαμηλή τιμή με κέρδος. Όχι όσο πρέπει να ενσωματώνεις τόσο πολύ εξοπλισμό».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Τα χαρακτηριστικά ασφαλείας και τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης — φυσικά έχουν νόημα, αλλά πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι ότι ο κόσμος πρέπει να πληρώσει για αυτά. Αν συνεχίζεις να προσθέτεις εξοπλισμό που αυξάνει την τιμή των αυτοκινήτων, έρχεται ένα σημείο όπου τα αυτοκίνητα γίνονται υπερβολικά ακριβά για τον κόσμο. Και τότε πρέπει πραγματικά να αναρωτηθείς: έχει όλο αυτό νόημα ή μήπως πρέπει -για ένα συγκεκριμένο μέρος της αγοράς, όπως τα οικονομικά αυτοκίνητα στη βάση κάθε γκάμας, να δημιουργηθούν διαφορετικές συνθήκες που να επιτρέπουν καλύτερα προϊόντα;».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ