audi q3

Η αγωνιστική οικογένεια των Peugeot 208 απέκτησε και μία νέα εκδοχή

Peugeot 208 Racing TC6

Η γαλλική εταιρεία διεύρυνε τις επιλογές για τους αγωνιζόμενους που θέλουν να συμμετέχουν σε ράλλυ και αγώνες οδηγώντας… λέοντα.

Μετά τα 208 Rally4 και 208 Racing Rally6, η Peugeot Sport προσφέρει πλέον το κορυφαίο της μοντέλο και σε έκδοση πίστας. Το όνομά του είναι 208 Racing TC6 και θα αποτελέσει βάση για ενιαία πρωταθλήματα, αρχής γενομένης από το 2026.

Το 208 Racing TC6 αναπτύχθηκε με στόχο η απόδοση να γίνει προσιτή σε όλους, συνδυάζοντας δυναμισμό και αποδοτικότητα για μια μοναδική και συναρπαστική εμπειρία οδήγησης. Αξιοποιεί όλη την τεχνική τεχνογνωσία των ομάδων της Stellantis Motorsport και έχει ήδη «γράψει» περισσότερα από 5.000 χιλιόμετρα σε δοκιμές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το γαλλικό αγωνιστικό, θα είναι ομολογκαρισμένο για κάθε είδους πρωταθλήματα παγκοσμίως – εθνικά πρωταθλήματα, SRO, TTE και διάφορα θεσμοθετημένα κύπελλα. Ήδη, έχει επισημοποιηθεί η διεξαγωγή κυπέλλου με αυτό στην μακρινή Ουρουγουάη!

Το Peugeot 208 Racing TC6 είναι εξοπλισμένο με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,2 λίτρων, ισχύος 145 ίππων και 240 Nm ροπής. Διαθέτει ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης αγωνιστικών προδιαγραφών, που εξασφαλίζει αξιοπιστία ακόμα και υπό τις πιο απαιτητικές συνθήκες των αγώνων. Η ανάρτηση, χαμηλωμένη κατά 50 χιλιοστά, πληροί τα αυστηρότερα πρότυπα ασφαλείας τόσο για τον δρόμο όσο και για πίστα, ενώ το roll cage εναρμονίζεται με τα νεότερα πρότυπα της FIA.

Το Peugeot 208 Racing TC6 διαθέτει ειδικά εξελιγμένα και ρυθμισμένα αμορτισέρ, σχεδιασμένα για ιδανική χρήση με τυπικά ελαστικά δρόμου (205/45 R17) όλων των μαρκών, ώστε να είναι συμβατό με όλα τα πρωταθλήματα. Τα ελαστικά δρόμου, οικονομικότερα από τα αγωνιστικά, συμβάλλουν στη μείωση του συνολικού κόστους λειτουργίας χωρίς να θυσιάζουν τις επιδόσεις ή τη χαρά της οδήγησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το εργοστασιακό σύστημα διεύθυνσης έχει ρυθμιστεί εκ νέου, για πιο άμεση και ακριβή απόκριση. Όσον αφορά το σύστημα πέδησης, τα εργοστασιακά εξαρτήματα έχουν αλλάξει διαστάσεις και έχουν αναπτυχθεί ειδικά τακάκια φρένων ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις τόσο αγώνων sprint όσο και αντοχής.

Το γαλλικό αγωνιστικό έχει μεικτό βάρος 1.000 κιλών και συμπαγείς διαστάσεις (4.055 mm μήκος και 1.745 mm πλάτος), στοιχεία που συμβάλλουν στην ευελιξία και την αγωνιστική του απόδοση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ