H νέα BMW X3M θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική

BMW X3M

Η καινούρια BMW X3 θα έχει και εκδόσεις με θερμικό κινητήρα δίπλα στην αμιγώς ηλεκτρική iX3, όμως μόνο η iX3 -σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφοριες- θα έχει την «καυτή» έκδοση Μ.

Φαίνεται ότι ένα εξακύλινδρο SUV επιδόσεων, μια Μ3 με υπερυψωμένο αμάξωμα για την ακρίβεια, ίσως να περνά σταδιακά στο παρελθόν - μαζί με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η BMW θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα Χ3Μ αποκλειστικά και μόνο με την ηλεκτρική iX3M, στη νέα γενιά του βαυαρικού SUV.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εταιρεία του Μονάχου προετοιμάζεται για το 2025, οπότε θα περάσει τη στρατηγική πλήρους εξηλεκτρισμού της γκάμας της σε νέο επίπεδο, με το λανσάρισμα της νέας αρχιτεκτονικής Neue Klasse. Η πλατφόρμα αυτή θα χρησιμοποιηθεί σε πληθώρα αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων -sedan, touring και SUV-, αρχής γενομένης από τη νέα iX3.

Παράλληλα με την iX3, θα εξακολουθήσει να διατιθεται η Χ3 με θερμικούς κινητήρες. Τα δύο SUV, το ηλεκτρικό και το θερμικό, θα έχουν την ίδια εξωτερική εμφάνιση - όμως η Χ3 θα χτιστεί πάνω στην μετεξελιγμένη υπάρχουσα πλατφόρμα CLAR.

Αντίθετα με την Χ3 όμως, η Coupe-SUV εκδοχή της, η Χ4, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες δεν θα διαθέτει έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης και θα πωλείται αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρική. Το ίδιο αναμένεται να συμβεί και με την Χ3Μ, που θα διατίθεται αποκλειστικά ως iX3M.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη σημερινή γενιά της Χ3, η Χ3Μ χρησιμοποιεί τον εξακύλινδρο Turbo κινητήρα των Μ3 / Μ4 Competition, που αποδίδει 510 ίππους, και είναι φυσικά τετρακίνητη. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η ηλεκτρική iX3 θα είναι ακόμη πιο ισχυρή, προφανώς χρησιμοποιώντας δύο ηλεκτροκινητήρες - από έναν σε κάθε άξονα, για να παραμείνει και τετρακίνητη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προς το παρόν η BMW δεν έχει επιβεβαιώσει καμία από αυτές τις πληροφορίες, συνεπώς θα πρέπει κανείς να τις αμτιμετωπίζει με μια σχετική επιφύλαξη. Όσο ορμητικό και να είναι το ποτάμι του εξηλεκτρισμού στην αυτοκίνηση, η βαυαρική εταιρεία δεν έχει ακόμη δεσμευτεί απόλυτα σε αυτό, ούτε δείχνει διατεθειμένη να εγκαταλείψει ακόμη την εκτεταμένη -ειδικά στις ΗΠΑ- αγορά των πολυκύλινδρων SUV επιδόσεων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ