Hyundai: Τέλος στην εξέλιξη κινητήρων βενζίνης και diesel

Κινητήρες Hyundai τέλος 2021

Η Hyundai φαίνεται να σταματάει και επίσημα την εξέλιξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης σύμφωνα και με αναφορές από κορεάτικα μέσα ενημέρωσης.

Ο κορεάτικος όμιλος Hyundai φαίνεται πως θέλει να επιταχύνει τις εξελίξεις αναφορικά με τον εξηλεκτρισμό της γκάμας του και σύμφωνα με τελευταίες αναφορές που μας έρχονται από τη Ν. Κορέα, το τμήμα εξέλιξης νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης αποτελεί ήδη παρελθόν για τις Hyundai-Kia.

Πρόκειται για το τμήμα εξέλιξης θερμικών κινητήρων που βρίσκεται στο Κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης Namyang στη Ν. Κορέα, το μεγαλύτερο κέντρο εξέλιξης του κορεάτικου ομίλου, στο οποίο απασχολούνται ούτε λίγο ούτε πολύ γύρω στους 12.000 ερευνητές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η εξέλιξη κινητήρων από εμάς είναι ένα σπουδαίο κατόρθωμα, αλλά πρέπει να αλλάξουμε το σύστημα για να δημιουργήσουμε μελλοντική καινοτομία βασισμένοι στο μεγάλο "κεφάλαιο" του παρελθόντος μας», φέρεται να γράφει στο email που έστειλε στο προσωπικό του R&D κέντρου ο νέος επικεφαλής του, Park Chung-kook, ο οποίος πρόσθεσε ότι ο ηλεκτρικός «μετασχηματισμός» είναι αναπόφευκτος.

Οι ερευνητές που απασχολούνταν στο τμήμα των κινητήρων εσωτερικής καύσης μέχρι και τις 23 Δεκεμβρίου -την ημέρα που ανακοινώθηκε η απόφαση- θα ενσωματωθούν στα τμήματα που εξελίσσουν ηλεκτρικούς κινητήρες και συστήματα μετάδοσης ή στο νεοσύστατο τμήμα εξέλιξης μπαταριών των Κορεατών.

Το τμήμα εξέλιξης θερμικών κινητήρων του ομίλου της Hyundai ξεκίνησε να λειτουργεί για πρώτη φορά το 1983 όταν ο ιδρυτής του ομίλου, Chung Ju-yung, αποφάσισε ότι η εταιρεία του έπρεπε να παράγει πλέον τα δικά της μοτέρ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πρώτη σειρά κινητήρων που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά από τον κορεάτικο όμιλο ήταν η Alpha. Παρουσιάστηκαν το 1991 και την επόμενη χρονιά ο πρώτος της σειράς ένας εν σειρά 4κύλινδρος με χωρητικότητα 1,5 λίτρο, έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και τρεις βαλβίδες ανά κύλινδρο τοποθετήθηκε στο νέο τότε Scoupe.

Το κλείσιμο του τμήματος εξέλιξης θερμικών μοτέρ έρχεται νωρίτερα από το αναμενόμενο με τους Κορεάτες να θέλουν να διοχετεύσουν περισσότερους πόρους στο ηλεκτρικό μέλλον των Hyundai και Kia. Πλέον θα απομείνουν μόνο λίγοι μηχανικοί στον κορεάτικο όμιλο που θα ασχολούνται μόνο με το «ρετουσάρισμα» των κινητήρων που υπάρχουν ήδη στην παραγωγή.

Πηγή: The Korea Economic Daily

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ