H Dacia ετοιμάζει δύο νέα μοντέλα μετά το Bigster

Dacia Bigster

Δύο ολοκαίνουρια αυτοκίνητα θα διευρύνουν τη γκάμα της Dacia μετά την παρουσίαση του Bigster το 2025. Οι πρώτες φήμες κάνουν λόγο για ένα B-SUV και ένα συμπαγές ηλεκτρικό.

Η Dacia μεγαλώνει από κάθε άποψη, στο πλαίσιο της στρατηγικής «Renaulution» του ομίλου Renault: μεγαλώνει τη γκάμα της, προχωρά τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση, και διεκδικεί μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη μένοντας σταθερή στο κλασσικό της δόγμα αξίας-τιμής.

Dacia Bigster concept 2021
Dacia Bigster concept 2021
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τώρα, η ρουμανική θυγατρική του ομίλου Renault ανακοίνωσε ότι μετά την έλευση του νέου της SUV Bigster το 2025, θα ακολουθήσουν δύο ολοκαίνουρια αυτοκίνητα - που δεν υπήρχαν μέχρι στιγμής στη γκάμα της. Πριν από το Bigster, θυμίζουμε, το 2024 περιμένουμε την τρίτη γενιά του Duster, καθώς και την ανανέωση του πρώτου ηλεκτρικού Dacia, του Spring.

Προς το παρόν τα δύο νέα μοντέλα της Dacia που θα ακολουθήσουν μετά το 2025 κυκλώνονται από ένα πέπλο μυστηρίου. Οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν ότι το ένα από αυτά θα είναι ένα B-SUV που θα έρθει αντιμέτωπο με το Seat Arona. Φυσικά θα φέρουν τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα από τον πρώην επικεφαλής σχεδιαστή της Aston Martin, Miles Nurnberger.

Στην πράξη αυτός θα είναι ο διάδοχος του Logan, μετασχηματισμένος σε SUV και τοποθετημένος ανάμεσα στο Dacia Sandero Stepway και στο Duster. Για το δεύτερο αυτοκίνητο δεν υπάρχει ακόμη καμία πληροφορία, όμως οι φήμες το θέλουν να είναι μια ηλεκτρική εναλλακτική πρόταση του Sandero.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά τον πρόεδρο του ομίλου Renault, Luca de Meo, κεντρικό ρόλο στην αύξηση του περιθωρίου κέρδους της Dacia από 10% σε 15% μέχρι το 2030 θα διαδραματίσει και η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, σε συνδυασμό με τη χρήση της κοινής πλατφόρμας CMF-B της γαλλικής εταιρείας για τον περιορισμό του κόστους.

Η παραγωγή των Dacia που θα βασίζονται στην αρχιτεκτονική αυτή θα διπλασιαστεί, και αναμένεται μέχρι το 2030 να έχει εφαρμοστεί σε 2 εκατομμύρια αντίτυπα της γκάμας της ρουμανικής εταιρείας. Πέραν της ηλεκτροκίνησης, τέλος, η Dacia θα συμβάλλει -εντός του ομίλου Renault- στην εξέλιξη κινητήρων εσωτερικής καύσης συμβατών με εναλλακτικά και συνθετικά καύσιμα.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ