
Περισσότερη ισχύ και ακόμα πιο δυναμική συμπεριφορά στο δρόμο υπόσχεται η Aston Martin με την πιο σπορ εκδοχή της ανανεωμένης Vantage, την έκδοση Vantage S.
Η παρουσίαση της Aston Martin Vantage S εντάσσεται στο γενιότερο πλάνο που έθεσε ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Adrian Hallmark, για πιο «εστιασμένα» σπορ μοντέλα και νέες επιλογές εξατομίκευσης - σε μια προσπάθεια να δώσει κίνητρα στους πελάτες της Astn να αναβαθμίσουν τα αυτοκίνητά τους.

Το πρώτο βήμα ήταν η ισχυρότερη έκδοση DBX S -το πιο δυνατό SUV της εταιρείας- και τώρα ακολουθεί το πιο εστιασμένο σπορ μοντέλο της μέχρι σήμερα: η νέα Aston Martin Vantage S.
BUY NOW
Ακολουθώντας τα βήματα των προηγούμενων V8 και V12 Vantage S που κυκλοφόρησαν το 2011 και το 2013 αντίστοιχα, η νέα Vantage S βασίζεται στη δεύτερη γενιά του μοντέλου που πρόσφατα ανανεώθηκε. Η ισχύς αυξήθηκε ελαφρώς από τους 656 στους 671 ίππους, ενώ η ροπή παρέμεινε αμετάβλητη στα 800 Nm.

Η έκδοση S διαθέτει νέα χαρτογράφηση του γκαζιού, ενώ παράλληλα έχουν γίνει επιπλέον ρυθμίσεις στην απόδοση του συστήματος μετάδοσης με βελτιστοποιημένο launch control που μειώνει το 0-100 km/h στα 3,4 δευτερόλεπτα - ένα δέκατο ταχύτερα από πριν.

Η προσθήκη νέου εξοπλισμού στην ανάρτηση συνοδεύεται από ανασχεδιασμένες βάσεις κινητήρα και νέο λογισμικό της κεντρικής μονάδας ελέγχου, καθώς η Aston να υπόσχεται «μεγαλύτερη ευελιξία, βελτιώσεις στην αίσθηση, την εμπλοκή του οδηγού και την ισορροπία του αυτοκινήτου».

Το πίσω υποπλαίσιο πλέον συνδέεται απευθείας με το αμάξωμα, αντί να μεσολαβούν ελαστικές βάσεις - ενισχύοντας την αμεσότητα και την αίσθηση στο τιμόνι, σύμφωνα με την εταιρεία.

Οι ρυθμίσεις των γωνιών κάμπερ και κάστερ της ανάρτησης έχουν επίσης τροποποιηθεί ώστε να ενισχύεται η απόκριση και η πρόσφυση του εμπρός άξονα. Η Aston υποστηρίζει ότι η Vantage S έχει «μια συναρπαστική όρεξη για στροφές, συνοδευόμενη από ακλόνητη σταθερότητα».

Παράλληλα, οι μηχανικοί της εταιρείας δεν ήθελαν να θυσιάσουν την άνεση και την πολιτισμένη συμπεριφορά του sportscar του Gaydon. Έτσι, η σκληρότητα των πίσω ελατηρίων έχει μειωθεί για καλύτερη κύλιση σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ και οι βάσεις του κιβωτίου έχουν μειωθεί σε σκληρότητα κατά 10%.

Όσο για τις σχεδιαστικές της ιδιαιτερότητες, η Vantage S φέρει στο εμπρός μέρος νέους αεραγωγούς στο καπό, που είναι διαθέσιμοι είτε σε γυαλιστερό μαύρο είτε σε ανθρακόνημα, με σκοπό την απαγωγή του θερμού αέρα από τον κινητήρα.

Στα εμπρός φτερά υπάρχουν ειδικά χειροποίητα σήματα “S” από κόκκινο σμάλτο και είτε σε σκούρο είτε φωτεινό χρώμιο. Επιπλέον κόκκινες λεπτομέρειες εντοπίζονται και στις αποκλειστικές ζάντες 21 ιντσών τύπου Y-spoke, πίσω από τις οποίες ξεχωρίζουν οι χάλκινες δαγκάνες των φρένων.

Στο πίσω μέρος δεσπόζει μια αεροτομή πλήρους πλάτους, που όχι μόνο αλλάζει την εμφάνιση του αυτοκινήτου αλλά προσφέρει και 44 κιλά κάθετης δύναμης στην τελική ταχύτητα. Επιπλέον αεροδυναμικές επεμβάσεις κάτω από το αυτοκίνητο, όπως ο νέος εμπρός διαχύτης και τα κανάλια venturi, προσθέτουν επιπλέον 67 κιλά κάθετης δύναμης.

Στο εσωτερικό, η Vantage S ξεχωρίζει με μοναδικές επενδύσεις από Alcantara και δέρμα, με τα κεντημένα λογότυπα “S” να αποτελούνται από 2.500 ακριβείς ραφές και πάνω από 16 μέτρα κλωστής. Υπάρχουν επίσης διακοσμητικά από ανθρακόνημα, που προσφέρουν μια μικρή μείωση βάρους, αλλά και αποτυπώνουν -όπως λέει η Aston- «την ουσία του S».

Επιπλέον, οι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν ένα νέο, αποκλειστικό πακέτο εσωτερικής εξατομίκευσης, που περιλαμβάνει κόκκινες ή ασημί λεπτομέρειες στον μεταλλικό περιστροφικό διακόπτη για τις λειτουργίες οδήγησης, ώστε να ταιριάζει με τις ραφές και τις ζώνες ασφαλείας του αυτοκινήτου. Διατίθεται επίσης πακέτο Sport Interior, με διαφορετικά υλικά και επιλογές σε μονοχρωμίες και διχρωμίες.

Παρότι είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελία, η Aston Martin έχει ανακοινώσει μόνο ενδεικτική τιμή εκκίνησης για τη Vantage S, η οποία κυμαίνεται στις 170.000 λίρες (196.682 ευρώ) στη Βρετανία - περίπου 5.000 λίρες (5.784 ευρώ) παραπάνω από την τυπική έκδοση του μοντέλου.