Η Aston Martin DBX S εκθρονίζει τη Ferrari Purosangue

Aston Martin DBX S

Η άτυπη κόντρα ανάμεσα σε δύο εμβληματικά brands για το ποιο εκ των δύο έχει το ταχύτερο SUV με κινητήρα εσωτερικής καύσης στον κόσμο, συνεχίζεται!

Αυτός ο βαρύγδουπος τίτλος συνόδευε την εντυπωσιακή Aston Martin DBX707, ώσπου η Ferrari λάνσαρε το πρώτο δικό της SUV, την Purosangue. Τώρα, η βρετανική μάρκα απαντά, με μία σπέσιαλ έκδοση της DBX, που συνοδεύεται από το γράμμα S, όπως παραδοσιακά συμβαίνει με τις ειδικές εκδόσεις υψηλών (ή καλύτερα… υψηλότερων) επιδόσεων των μοντέλων της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τι προσφέρει λοιπόν το νέο δημιούργημα της Aston Martin; Το βασικό είναι η επιπλέον ιπποδύναμη. Μπορεί να παίρνει ώθηση από τον ίδιο 4λιτρο Twin-Turbo V8 κινητήρα, όμως αυτός έχει δεχθεί επεμβάσεις που δοκιμάστηκαν στη Valhalla και ανεβάζουν τον πήχη ακόμα πιο ψηλά. Συγκεκριμένα, κατά 20 άλογα, φτάνοντας τα 727!

Παρότι η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα παραμένει στα 3.3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 έρχονται ταχύτερα κατά 0.3 δευτερόλεπτα. Όσο για την τελική ταχύτητα, παραμένει στα 310 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τροποποιήσεις υπάρχουν και στο σύστημα εξάτμισης, που ενισχύουν ακόμη περισσότερο τη βροντερή φωνή του V8. Αναβαθμίσεις έγιναν και στο κιβώτιο ταχυτήτων, με πιο επιθετικές ρυθμίσεις στο κατέβασμα σχέσεων στις λειτουργίες Sport και Sport +. Παράλληλα, η Aston Martin έχει μειώσει το βάρος στην DBX S, χρησιμοποιώντας νέα υλικά. Σε αυτό το πλαίσιο, προσφέρεται πια προαιρετική οροφή από ανθρακονήματα αλλά και ακόμα ελαφρύτερες ζάντες μαγνησίου.

Η ανάρτηση έχει νέα ρύθμιση που ελαχιστοποιεί τη μεταφορά βάρος και την κλίση στις στροφές ενώ το σύστημα πέδησης, περιλαμβάνει κάρμπον-κεραμικά δισκόφρενα (διαστάσεων 420mm εμπρός και 390mm πίσω) με 6πίστονες δαγκάνες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναβάθμιση υπάρχει και στο σύστημα διεύθυνσης, με γνώμονα την ταχύτερη απόκριση ενώ ο κύκλος στροφής έχει μειωθεί κατά σχεδόν μισό μέτρο - στα μόλις 12,0 μέτρα, βελτιώνοντας την ευελιξία του βρετανικού SUV σε αστικά τοπία.

Περνώντας στο αισθητικό κομμάτι, υπάρχουν επεμβάσεις που μαρτυρούν πως πρόκειται για το πιο σπορ SUV της Aston Martin. Από την μαύρη γυαλιστερή γρίλια και το splitter, μέχρι τις ποδιές στο πλάι, τον τρομακτικό διαχύτη και τις διπλές απολήξεις των εξατμίσεων, που είναι σε κάθετη διάταξη, σε κάθε γωνιά του πίσω μέρους. Ανθρακονήματα μπορούν να τοποθετηθούν στα καλύμματα των καθρεφτών και στα μαρσπιέ των θυρών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περνώντας στο εσωτερικό, υπάρχει κι εκεί το χαρακτηριστικό "S" κεντημένο στα καθίσματα, στα οποία ενώ είναι αξιοσημείωτη η σχεδίαση “herringbone”. Συναντάμε επενδύσεις από Alcantara, λεπτομέρειες από ανθρακονήματα ενώ οι ζώνες είναι κόκκινες.

Η Aston Martin έχει τοποθετήσει στη DBX S ένα υπερσύγχρονο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που περιλαμβάνει πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και κεντρική οθόνη στις 12,3 ίντσες. Στάνταρ είναι το ηχοσύστημα Aston Martin Premium Audio 800w 14 ηχείων με λειτουργία ήχου surround με επεξεργασία ήχου surround QuantumLogic, αν και υπάρχει και η επιλογή ενός συγκλονιστικού συστήματος 1.600 W που εξελίχθηκε μαζί με την Bowers & Wilkins και περιλαμβάνει 23 ηχεία!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η DBX S είναι άμεσα διαθέσιμη για παραγγελία, με τις παραδόσεις να αναμένονται το 4ο τρίμηνο του 2025. Η τιμή απόκτησής της, ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ