Για το 2026 προγραμματίζεται η ηλεκτρική Skoda Octavia

Skoda Octavia RS

Η Skoda Octavia θα ανανεωθεί το 2024 στις θερμικές / υβριδικές της εκδόσεις, και θα πωλείται για ορισμένα χρόνια ακόμη παράλληλα με την ολοκαίνουρια ηλεκτρική Octavia Combi που θα είναι έτοιμη μέσα στην προσεχή τριετία.

Η Skoda Octavia έγινε ένα από τα πιο εμπορικά αυτοκίνητα της Mlada Boleslav χάρη στην εξαιρετική της πρακτικότητα και σχέση αξίας-τιμής, και παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ακόμη ακριβά αυτές είναι οι αρετές που θέλει να διατηρήσει η Skoda και στην επόμενη γενιά του διαχρονικού της Sedan και Combi, το 2026.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ηλεκτρική Octavia Combi θα αποτελέσει μέρος της οικογένειας των EV που διαμορφώνει η τσέχικη εταιρεία αυτά τα χρόνια. Μαζί της σε αυτήν θα συγκαταλέγεται το Enyaq iV, ένα συμπαγές Crossover πόλης (B-SUV) που αναμένεται να ξεκινά από τις 25.000 ευρώ, το C-SUV με την ονομασία Elroq και ένα μεγάλο επταθέσιο ηλεκτρικό SUV.

Τα ηλεκτρικά αυτά μοντέλα θα διατίθενται παράλληλα με μια σειρά από αμιγώς θερμικές ή υβριδικές εκδόσεις, καθώς οι Τσέχοι κάνουν λόγο για την πλέον πολυπρόσωπη γκάμα αυτοκινήτων της ιστορίας της Skoda. Αυτό το διττό χαρακτήρα, με θερμικές/ηλεκτρικές εκδόσεις, θα έχει και η νέα Octavia Combi.

Καθώς η υπάρχουσα Octavia θα ανανεωθεί σημαντικά το 2024 για να συνεχίσει την εμπορική της πορεία με κινητήρες εσωτερικής καύσης ή/και υβριδικά συστήματα, δύο χρόνια αργότερα θα έρθει και η ηλεκτρική έκδοχή της. Προς το παρόν η Skoda την ονομάζει απλά ως «Combi», αλλά θεωρείται ότι η φήμη του ονόματος Octavia θα περάσει και στην ηλεκτρική της εποχή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η Octavia είναι ακλόνητη, έχει τη δική της βάση πελατών και είμαστε ηγέτες της [estate] κατηγορίας. Πρέπει να την κρατήσουμε στην οικογένειά μας όσο μπορούμε. Μην αλλάζεις ποτέ μια ομάδα που κερδίζει», είπε πρόσφατα στο αγγλικό Autocar o CEΟ της Skoda, Klaus Zellmer.

Οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν ότι πιθανότατα η ηλεκτρική Octavia Combi θα βασιστεί στην πλατφόρμα ΜΕΒ του ομίλου Volkswagen και θα διαθέτει μπαταρία 86kWh που θα προσφέρει αυτονομία μεγαλύτερη των 600 χιλιομέτρων (κατά WLTP) και δυνατότητα φόρτισης μέχρι και 200kW, αντίστοιχη του νέου Volkswagen ID 7.

Αυτά, σε συνδυασμό με τον ισχυρισμό της Skoda ότι θα είναι ένα περισσότερο πολυτελές αυτοκίνητο από κάθε άποψη, ενισχύουν τα τσέχικα -καυστικά- δημοσιεύματα ότι η ηλεκτρική Octavia Combi θα ξεκινά από τα περίπου 50.000 ευρώ.

Πίσω στα τεχνικά, η μπαταρία θα δίνει στη βασική έκδοση την ενέργειά της σε έναν ηλεκτρικό κινητήρα στον πίσω άξονα, που θα αποδίδει 282 ίππους. Θα υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση με την προσθήκη ενός ηλεκτρικού μοτέρ στον εμπρός άξονα, με συνολική απόδοση 282 ίππων, για την ηλεκτρική εκδοχή του «καυτού» Skoda Octavia vRS.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αισθητικά, θα υιοθετήσει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα «Modern Solid» που παρουσίασε πρόσφατα η τσέχικη εταιρεία, η οποία εν μέρει αποκαλύφθηκε και από το πρόσφατο Vision 7S που αποτελεί το πρωτότυπο βάσει του οποίου θα εξελιχθεί η νέα Skoda Kodiaq.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ