Toyota: Αυτά είναι τα βελτιωμένα μοντέλα των Ιαπώνων

Toyota GR86 Cup Car SEMA 2022

H Toyota παρουσίασε στην έκθεση του Λας Βέγκας τα εκρηκτικά GR Corolla Rally Concept και GR86 Race Car, τη θηριώδη GR Supra για dragster και ένα GR86 για ατελείωτο drift.

Η σπορ πλευρά της Toyota, γεννημένη από το αγωνιστικό της τμήμα Gazoo Racing, εκτείνεται σχεδόν σε όλο το φάσμα αγώνων και σε όλο το γεωγραφικό χάρτη του παγκόσμιου motorsport. Έτσι, έχει την τιμητική της και στην έκθεση SEMA του Λας Βέγκας των ΗΠΑ - όπου αυτές τις μέρες συμμετέχει η «αφρόκρεμα» των εταιρειών -κάθε είδους- εξατομίκευσης αυτοκινήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο κέντρο του εκθεσιακού χώρου της Toyota βρίσκεται το εμπνευσμένο από τη συμμετοχή της ιαπωνικής εταιρείας στο WRC, πρωτότυπο GR Corolla Rally Concept. Όπως είναι λογικό, αντλεί την έμπνευσή του από το Yaris Rally1 που πριν από λίγες μέρες ανέδειξε την Toyota παγκόσμια πρωταθλήτρια ράλι για το 2022.

Το GR Corolla Rally Concept βασίζεται στη GR Corolla Circuit Edition του 2023 και υιοθετεί σχεδόν εξ ολοκλήρου το αντίστοιχο αεροδυναμικό kit του αμαξώματος του αγωνιστικού Yaris R1. Διαθέτει παρεμφερείς -ανθρακονημάτινες, φυσικά, πτέρυγες, πλευρικές ποδιές, μπροστινή πτέρυγα (splitter) και μαζί ατσάλινα φτερά των τροχών 17'' της ΟΖ.

Επίσης, έχεί βελτιώσεις και ο εργοστασιακός τρικύλινδρος κινητήρας, με σύστημα αναπνοής της αμερικανικής TRD (Toyota Racing Development) - που περιλαμβάνει και ανασχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περνάμε στις GR Supra. Οι δύο που εκτίθενται στο Βέγκας είναι μοντέλα του 2020, αλλά με τις επεμβάσεις του Toyota Motorsports Garage και με προϋπολογισμό 10.000 δολαρίων έχουν μετατραπεί σε αγωνιστικά για drag racing.

Με τις βελτιώσεις τους, καλύπτουν το ένα/τέταρτο του μιλίου σε λιγότερα απο 11 δευτερόλεπτα. Οι βελτιώσεις αυτές περιλαμβάνουν την τοποθέτηση του μονού υπερσυμπιεστή Pure Turbo με intercooler υψηλής απόδοσης, που καταφέρνουν να αντλούν 30-40% περισσότερη δύναμη από τον τρίλιτρο εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα του ιαπωνικού sportscar.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παραδίπλα, στο χώρο της Toyota, το GR86 Daily Drifter απευθύνεται στους αγωνιζόμενους και στους λάτρεις των αγώνων πλαγιολίσθησης (Drift). Σκοπός της δημιουργίας ήταν να προσφέρει ένα drift car όσο το δυνατόν πιο κοντά στα επαγγελματικά - αλλά με τιμή που να μπορεί να αντέξει ο μέσος λάτρης του σπορ, και με γενική απλότητα που να του δίνει τη δυνατότητα να το επισκευάσει μόνος στο σπίτι.

Ο κινητήρας των 2.4 λίτρων του GR86 Daily Drifter παραμένει αναλλοίωτος, με μόνη προσθήκη το νέο kit υπερσυμπιεστή και intercooler και το εξειδικευμένο σύστημα εξάτμισης, που αντλούν περισσότερη ισχύ. Η μετατροπή ολοκληρώνεται με ένα εκτεταμένο kit για το αμάξωμα - στο χρωματισμό του οποίου έχει συμβάλλει και ο διάσημος φωτογράφος του Drift, Larry Chen.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To Toyota GR86 Cup Car, τέλος, είναι ένα GT για την πίστα - εξελιγμένο αποκλειστικά για τους αγώνες του GR Cup, ενός αμερικανικού θεσμού που θα ξεκινήσει το 2023 από την SRO Motorsports America. Οι αγωνιστικές προσθήκες που περιλαμβάνουν σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων, φρένα Alcon, ανθρακονημάτινη πίσω πτέρυγα και custom εξάτμιση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ