Ferrari 296 Challenge: Αποκλειστικά για την πίστα

Ferrari 296 Challenge

Η Ferrari παρουσίασε την αγωνιστική, αμιγώς θερμική εκδοχή Challenge της υβριδικής 296 GTB, απόδοσης 700 ίππων, που μένει πιστή στην παραδοσιακή βενζινοκίνητη οδηγική εμπειρία στην πίστα.

Η 296 GTB και η ανοικτή της εκδοχή 296 GTS είναι υβριδικές, όμως η 296 Challenge κινείται αποκλειστικά και μόνο από τον κινητήρα V6 χωρίς την υποβοήθηση του ηλεκτροκινητήρα - μιας και πρόκειται για ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ferrari θα το διαθέτει στους αγωνιζόμενους του θεσμού Ferrari Challenge Trofeo Pirelli. Πρόκειται για το ένατο στη σειρά αγωνιστικό GT που εξέλιξε το Μαρανέλο, και ακολουθεί την 488 Challenge Evo του 2020 και την 296 GT3 που έκανε την πρεμιέρα της στην αγωνιστική σεζόν του 2023.

Με εκδόσεις σαν και αυτήν, που φυσικά δεν έχει πινακίδες κυκλοφορίας και δεν επιτρέπει να κυκλοφορεί στους δημόσιους δρόμους, οι κατασκευαστές υπερ-πολυτελών σπορ αυτοκινήτων διατηρούν την παράδοση των θερμικών τους supercars χωρίς τις δεσμεύσεις που επιβάλλουν οι όλο και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων της Ε.Ε. για τα αυτοκίνητα δρόμου.

Η ιταλική εταιρεία δεν χρειάστηκε να ανησυχεί για τις προδιαγραφές αυτές με τη 296 Challenge. Έτσι, αφαίρεσε τον ηλεκτροκινητήρα και όλο το υβριδικό σύστημα από την 296 GTB και άφησε μόνο τον γνωστό, twin-turbo κινητήρα των 3.0 λίτρων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι μηχανολόγοι του Μαρανέλο, χωρίς τις δεσμεύσεις της παραγωγής, «ξεκλείδωσαν» την πλήρη ισχύ και ροπή του μοτέρ, οι οποίες φτάνουν στους 700 ίππους και στα 740 Nm αντίστοιχα. Και υποστηρίζουν ότι με 234 ίππους / λίτρο ο κινητήρας αυτός σημειώνει ρεκόρ ισχύος για την κατηγορία του.

Υπάρχει κι άλλο ένα ορόσημο, όμως: η 296 Challenge είναι η πρώτη αγωνιστική του Ferrari Challenge Trofeo Pirelli που χρησιμοποιεί κινητήρα V6 με περιεχόμενη γωνία 120 μοιρών. Και για τον έλεγχο της υπερβάλλουσας ισχύος, χρησιμοποιεί κεραμικά φρένα με αναβαθμισμένο ABS και ειδικά εξελιγμένα ελαστικά 19 ιντσών της Pirelli.

Στην επιπλέον σταθερότητά της συμβάλλει το έξτρα αεροδυναμικό πακέτο, που παράγει περισσότερα από 870 κιλά άντωσης με ταχύτητα 250 km/h. Αυτό είναι άλλο ένα ρεκόρ για αυτοκίνητο εξελιγμένο αποκλειστικά για ένα ενιαίο πρωτάθλημα αυτοκινήτων. Η παρουσίαση της 296 Challenge θα λάβει χώρα στο πλαίσιο του θεσμού Ferrari Mondiali, στις 24-30 Οκτωβρίου 2023 στην πίστα του Mugello.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ